خبرنگاران نقش موثری در تقویت احساس امنیت دارند


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890622

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: خبرنگاران با انعکاس اخبار نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت در جامعه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران با توجه به رسالت خبرنگاران در عصر حاضر گفت: نقش رسانه ها در ترویج شعائر دینی بسیار مهم است و باید این شعائر نیز تبلیغ شود. به درستی.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین افزود: انعکاس صحیح و مناسب مطالب منطبق با اعتقادات می تواند مروج خوبی برای دین و ارزش های نظام باشد.

وی درباره اظهارات مدیریت مبنی بر اینکه پلیس دریچه ای از نظام است، گفت: پلیس با مردم خوب است و در مقابل قانون شکنان می ایستد.

حسنی با بیان اینکه مردم در هر حادثه ای نظاره گر اقدام پلیس هستند، گفت: همکاری مردم با پلیس در سطح جامعه به برقراری امنیت کمک می کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین بیان کرد: تعامل خوب اصحاب رسانه با نهادهای امنیتی از جمله نیروی انتظامی موجب آسودگی خاطر و آسودگی مردم می شود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شرط اول در جامعه است، گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در جامعه در خط مقدم است و هر هفته یک شهید خود را وقف انقلاب در کشور می کند.

حسنی با اشاره به امنیت موجود در استان گفت: 40 درصد قتل ها در کشور در استان سمنان و 3 قتل در استان در سال گذشته رخ داده که همه آنها حل شده است.

بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی استان، حضور راهزنان در استان به صفر رسیده و کمتر از 24 شرور دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید