خبرگزاری قضایی: بیانیه اخیر میرحسین موسوی کار مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیر ارجمند در اختیار موسوی قرار گرفته است/ قرار است در 25 بهمن ماه جلسه گروهک های ضد انقلاب برای تعیین گزینه جایگزین تشکیل شود. جمهوری اسلامی به بهانه توضیح محتوای بیانیه میرحسین.

خبرگزاری قضایی: بیانیه اخیر میرحسین موسوی کار مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیر ارجمند در اختیار موسوی قرار گرفته است/ قرار است در 25 بهمن ماه جلسه گروهک های ضد انقلاب برای تعیین گزینه جایگزین تشکیل شود. جمهوری اسلامی به بهانه توضیح محتوای بیانیه میرحسین.

میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضائیه نوشت: گروهک منافقین بر اساس اطلاعات موثق و مستند هدایت کامل میرحسین موسوی را برعهده گرفته است و اظهارات اخیر وی کار مستقیم منافقین است که در اختیار منافقین قرار گرفته است. او از طریق اردشیر امیرجمند.

خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضائیه نوشت: گروهک تروریستی منافکین بر اساس اطلاعات موثق و مستند رهبری کامل میرحسین موسوی از سران سرکش فتنه 88 را برعهده گرفته است و اظهارات اخیر وی مستقیما است. اثر منافکین که از طریق اردشیر امیرجمند به شورشیان غذا می دهد.

به گزارش «ایزبور»، خبرگزاری «دربار» ادامه می دهد:

برنامه بعدی منوفکین برای موسوی برای 25 بهمن در نظر گرفته شده است که امیر ارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود.

یک منبع امنیتی آگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت: اردشیر امیر ارجمند همان زندانی فراری است که در اغتشاشات سال ۱۳۶۷ به طور مرموزی و کاملاً میرحسین را تحت کنترل داشت و دلیل اصلی فرار وی از جمهوری اسلامی بود.

این عنصر مرموز در همان زمان دستگیر شد، اما گروهک منافقین با استفاده از فرصت برای خروج از زندان از کشور گریخت و به مقر خود در اطراف پاریس منتقل شد.

منبع آگاه مذکور افزود: برادر اردشیر امیرجمند به نام منصور یکی از سرکردگان سازمان تروریستی منافکین است که اکنون نمایندگی این سازمان تروریستی در استراسبورگ فرانسه را بر عهده دارد. این مرد عامل ارتباط اردشیر با گروهک منافقین و پل بعدی اردشیر و گروهک است. از آنجایی که منافقین در حال برنامه ریزی ماموریت مهمی برای اردشیر بودند و اصرار داشتند که عضویت وی در این گروه فاش نشود، پس از مدت کوتاهی با هماهنگی اطلاعات فرانسه وی را به مکان امن دیگری منتقل کردند و برادرش منصور را به عنوان رابط وی قرار دادند. سازمان.

اطلاعات فرانسه نیز از فرصت استفاده کرد و روابط خود را با اردشیر امیر ارجمند تقویت و گسترش داد و به تدریج از او به عنوان منبع اطلاعاتی استفاده کرد.

این آگاه افزود: اگرچه افراد شناخته شده دیگری تحت عنوان مشورت به میرحسین موسوی می نویسند و بیانیه ای درباره وی می نویسند، اما باز هم مؤثرترین عنصری که اراده این یاغی و حق وتوی نوشته ها را دارد، مشکوک است. دیدگاه میرحسین در میان نویسندگان دیگر نیز وجود دارد، او همان اردشیر امیرجمند است که گفته می شود بیانیه اخیر میرحسین را با کمک محمد جواد اکبرین نوشته و به یاغی متوهم ابلاغ کرده است.

این منبع آگاه پیش از این گفت: اساساً سیر عبور موسوی از خط امام (ره)، نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خطی است که امیر ارجمند به تدریج در میرحسین القاء کرد و آثار آن این عبور در اظهارات قبلی منسوب به موسوی، گام به گام است. مرحله به مرحله رعایت می شود. اما در بیانیه اخیر خود به صراحت و آشکارا آن را فاش کرد.

این منبع آگاه امنیتی افزود: بر اساس اطلاعات موجود، گروهک تروریستی منافقین با هدف مصادره، سیاست منافقانه «همبستگی» با دیگر گروهک های ضد انقلاب اعم از چپ، جمهوری خواه، تجزیه طلب قومی و… را در پیش گرفته است. محصول جعلی شورش های پاییز گذشته به عنوان مثال در اوایل ماه گذشته هیئت های مرکز منافقین و حزب منحله دمکرات در حومه پاریس به سرپرستی و نظارت اطلاعات فرانسه جلسه مفصلی داشتند و اکنون همین سیاست را به اردشیر امیرجمند ابلاغ کردند. تا 25 بهمن به بهانه تشریح مقررات بیانیه میرحسین برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی و زمینه سازی سازمان منافقین برای تعریف بدیل جمهوری اسلامی (!) باید جلسه ای متشکل از همه تشکیل دهد. عناصر و گروه های ضد انقلاب، ضد اسلامی و تجزیه طلب قومی. البته سازمان منافقین دو استثنا قائل شد، یکی برای خود سازمان (برای اینکه هویت منافقانه امیر ارجمند مشخص نشود) و دیگری برای سلطنت طلبان (برای اینکه آبروی میرحسین موسوی بیش از این خدشه دار نشود و صدها نفر. مواضعی که وی در دوران نخست وزیری خود علیه منافقین و رژیم ننگین پهلوی گرفت زیر سوال رفته است.

منبع آگاه العشارا در پایان گفت: البته عظمت راهپیمایی 22 بهمن مانند همیشه بسیاری از معادلات دشمنان ایران را تغییر خواهد داد و حتی ممکن است امیر ارجمند منافق را مجبور به لغو جلسه اعلام شده از سوی منافقین کند. گروه تروریستی

دیدگاهتان را بنویسید