خبر بد برای هواداران پرسپولیس

خبر بد برای هواداران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند دروازه بان 30 ساله تیم ملی پرسپولیس در اولین بازی مقابل انگلیس در همان ابتدای کارش دچار شکستگی بینی شد.

شکستگی بینی علیرضا بیرانوند در دقیقه 20 بازی را مجبور کرد تا جام جهانی بیست و دوم را از دست بدهد. اگرچه گفته می شود او می تواند در بازی فینال مقابل آمریکا به میدان برود، اما با درخشش حسینی مقابل ولز و حساسیت فیفا برای حفظ آمادگی بازیکنان، این احتمال کم به نظر می رسد.

با این حال، در حالی که بیرانوند 30 ساله ممکن است امروز تا جام جهانی آینده در بهترین فرم نباشد (34 ساله شود)، اما می توان او را یکی از بدشانس های بیست و دوم قهرمانی نامید.

اما وضعیت شکستگی بینی بیرانوند که نیاز به جراحی دارد او را در آستانه دربی پایتخت نیز با وضعیت مه آلود مواجه کرده است! شرایط این روزهای بیرانوند و حضورش در اردوی تیم ملی باعث شده او نتواند تحت عمل جراحی قرار گیرد. از این رو این احتمال وجود دارد که او در بازگشت به تهران دیدار مهم روز بیست و نهم هازارد مقابل استقلال را از دست بدهد و صورتش دیرهنگام عمل کند که قطعا خبر خوبی برای پرسپولیسی ها نخواهد بود.

پس از جام جهانی 2018، علیرضا بیرانوند که در فصل نوزدهم شانس حضور در لیگ ایران را داشت و در دربی برگشت نیز حضور داشت، پس از لژیونر شدن فرصت حضور در دربی فصل بیستم و بیست و یکم را از دست داد. حالا به نظر می رسد با توجه به شرایط نامشخص مصدومیت علیرضا بیرانوند، او می تواند برای اولین بار پس از سال ها از دربی خارج شود. اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید