خبر بد برای گل محمدی و پرسپولیس

به این ترتیب بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر دیدار حذفی تیمش از مرحله یک هشتم نهایی مقابل وان پارس اصفهان را از دست داد و در لیست آن دیدار قرار نگرفت. آقای گل در چند بازی اخیر پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و اولین پاس گل خود را در این فصل مقابل نساجی داد اما مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

صادقی که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود چند روزی نیاز داشت تا دوباره به تمرینات گروهی پرسپولیس برود. اتفاقی که هفته گذشته افتاد و صادقی در تمرین گروهی تیمش شرکت کرد تا برای دیدار مقابل ذوب آچان آماده شود. پیش بینی ها بر این اساس بود که مصدومیت صادقی برطرف شده و حتی این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب آخان قرار خواهد گرفت. به خصوص که ترابی برای این دیدار محروم بود و نتوانست تیمش را همراهی کند.

خبر بد برای گل محمدی و پرسپولیس

اما زمانی که لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن اعلام شد، خبری از سعید صادقی نبود و این بازیکن نتوانست پرسپولیس را همراهی کند. این تا زمانی بود که مصدومیت قبلی سعید برطرف شد و این بازیکن بدون مشکل تمرین می کرد. ماجرا از این قرار است که صادقی در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل ذوب آخان دوباره مصدوم شد و نتوانست در دیدار این تیم اصفهانی شرکت کند.

صادقی پس از برخورد با عیسی آل کثیر دوباره مصدوم شد و نتوانست به کار ادامه دهد. آل کثیر که به تازگی از مصدومیت بازگشته و با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است، در این فصل هنوز برای تیمش به میدان نرفته است و همین موضوع باعث مصدومیت وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس شده است. شنیدیم که صادقی برای بازی مقابل فولاد در دسترس نخواهد بود و این بازیکن برای آماده شدن و بازگشت به ترکیب پرسپولیس به چند روز زمان نیاز دارد.

اتفاقی که قطعا باعث ناراحتی یحیی گل محمدی و سرمربی پرسپولیس می شود بدون یکی از بهترین بازیکنان تیمش خواهد بود. پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر و در دیداری حساس هفته آینده به مصاف فولاد می رود. دیداری که در اهواز برگزار می شود یکی از سخت ترین دیدارهای پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید