خبر جدید برای بازماندگان اقدامات قضایی/ آیا باید ثبت نام کنیم؟

خبر جدید برای بازماندگان اقدامات قضایی/ آیا باید ثبت نام کنیم؟

روز جدید به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، مشمولان کمیته بهزیستی برای دریافت سهام عدالت نیازی به پرداخت هزینه ندارند. آنها همچنین نیازی به ثبت نام ندارند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: لیست سایر افراد از اقدامات دادگستری و تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی که حدود 3.5 میلیون نفر است، تهیه شده است.

به گفته حسین گربان زاده، پیش نویس مصوبه شورای دولت برای اجرای قانون واگذاری سهام به سهام باقیمانده عدالت برای اعضای کمیسیون مساعدت و مساعدت تهیه شده است. وظیفه واگذاری سهام به بازماندگان در چند مرحله در حال انجام است.

لیست مشمولان اما فاقد سهم عدالت حدود 3.5 میلیون نفر است که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند اما فاقد سهام هستند. این لیست باید از طریق سامانه وزارت رفاه اجتماعی بررسی شود.

برای این مشمولان باید 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شود و 50 درصد از سود سال های بعد تسویه می شود، بنابراین مشمولان زیر پوشش کمیسیون و رفاه اجتماعی برای دریافت سهام حتی یک ریال هم لازم نیست پرداخت کنند. عدالت و عدم نیاز به ثبت نام

برای بقیه مردم دو دهک اول باقی مانده در مرحله دوم و در مرحله سوم مردم چهار دهک بعدی هستند و وزارت اقتصاد و رفاه اجتماعی باید سازوکاری برای شناسایی افراد داشته باشد.

منابع دولتی از نظر سهام ارزشمند هم اکنون در بورس حدود 280 هزار میلیارد تومان است که حدود 120 هزار میلیارد تومان تضمین می شود. برای پرتفوی سهام عدالت که شامل هلدینگ خلیج فارس و 3 بانک می شود، فقط سهام بدون وثیقه قابل شناسایی است.

باید قانون را تغییر دهیم تا بتوانیم از منابع دیگری برای سبد سهام استفاده کنیم تا برای مانده دهک های بعدی منبع حقوق صاحبان سهام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید