خبر خوب ساپینتو برای استقلالی ها

خبر خوب ساپینتو برای استقلالی ها

استقلال فصل گذشته در بازی های زیادی با یک مهاجم بازی کرد و در بسیاری از بازی های خود با نتیجه یک بر صفر پیروز شد، اما به نظر می رسد ساپینتو مربی هجومی تری نسبت به مجیدی است و دوست دارد تیمش گل های زیادی بزند. با توجه به این موضوع، شنیده‌ایم که پرتغالی قصد دارد با سه مهاجم بازی کند، با توجه به اینکه تیمش میزبان سپاهان است و مقابل هواداران خودی بازی می‌کند و حتی ممکن است استقلال را با ترکیب 3-4-3 مقابل شاگردان مورائیس ببینیم. در سپاهان

به این ترتیب سه مهاجم استقلال می توانند شهبازاده، رضایی و یاماگا باشند و در صورت عدم آمادگی کاوه به احتمال زیاد پیمان بابایی یا ارسلان مطهری جایگزین او خواهند شد. دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این نظر مشکلی وجود ندارد، اما انتخاب هافبک ها نیز در بازی اول مقابل سپاهان بسیار مهم است و ساپینتو که باید تیمش را بهتر می شناخت، باید بهترین ها را برای تیمش انتخاب کند. اولین بازی.

سورپرایز او نیز می تواند حضور امیرعلی صادقی در ترکیب اصلی باشد. این جوان که در اردوی ترکیه و با توجه به لغو سفر تیم امید به قونیه رضایت ساپینتو را کسب کرده بود، می تواند 31 مرداد برای استقلال به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید