خبر خوش برای استقلالی ها با اقدام نودی فتح الله زاده

خبر خوش برای استقلالی ها با اقدام نودی فتح الله زاده

پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات ملیچ و پین بسته شد و مدیران این باشگاه در هفته های اخیر تلاش کرده اند با پرداخت این مبلغ فعالیت خود را در بازار زمستانی آغاز کنند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز از پرداخت این مطالبات و پیش بینی باز شدن پنجره زمستانی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که به امارات رفته است مطالبات گابریل پین مربی سابق این باشگاه را پرداخت کرد و این مربی طی نامه ای به فیفا وصول مطالبات خود را تایید کرد، بنابراین پرونده این مربی بسته شده است.

آبی ها در خصوص پرداختی مدافع کروات سابق خود اعلام کردند: تا ساعاتی دیگر مطالبات هرویه میلیچ بازیکن سابق استقلال پرداخت خواهد شد و با اعلام به فیفا مبنی بر وصول مطالبات خود، پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال خواهد بود. باز خواهد شد.

او در سفر علی فتح الله زاده به امارات با مدیران شباب الاهلی اماراتی نیز مذاکره کرد تا برای پرداخت مبلغ انتقال مهدی قیدی به استقلال ضرب الاجل بگیرد. در این مذاکرات باشگاه استقلال شانس دیگری پیدا کرد.

در همین راستا رسانه رسمی استقلال به نوشتن این بند اکتفا کرد: مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیران باشگاه شباب الاهلی جلسه ای برگزار کرد و مطالبات این باشگاه از باشگاه استقلال را با آنها در میان گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید