خبر خوش برای استقلال در مورد جریمه استراماهونی

خبر خوش برای استقلال در مورد جریمه استراماهونی

اگر استقلالی ها تا 20 فروردین ماه معوقات استراماهونی را پرداخت نکنند، علاوه بر از دست دادن فرصت نقل و انتقالات تابستانی، او از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز محروم خواهد شد و این اتفاق برای عربستان افتاد. فیفا در آینده گزینه جدیدی را برای پرداخت بدهی به استراماهونی تعیین خواهد کرد و در صورت عدم تدبیر استقلال در فورج جدید با جرایم سنگین تری مواجه خواهد شد.

استقلال به رهبری علی فتح الله زاده در صدد پرداخت این بدهی است و علی الظاهر، مدیرعامل باشگاه استقلال می خواهد از طریق اسپانسر این کار را انجام دهد و در این راستا مذاکرات مهمی در روزهای 16 و 19 فروردین با تیم اول

تلاش استقلال به نتیجه می رسد و یا تخلفات اعلام شده از سوی فیفا علیه باشگاه استقلال اجرا می شود. همه اینها تا 10 آوریل مشخص می شود. البته استقلال باید پول استراماچونی را زودتر بپردازد تا به سرمربی ایتالیایی زمان بدهد تا رضایت خود را به فیفا اعلام کند.

پیش از این گفته شده بود که بدهی استراماچونی به درخواست وزارت ورزش و جوانان توسط قطری ها پرداخت شده و یا گفته می شد این پول توسط دولت پرداخت شده است اما تاکنون هیچ اقدامی در خصوص پرداخت مبلغ این مربی ایتالیایی انجام نشده است. بدهی .

دیدگاهتان را بنویسید