خبر خوش برای دانش آموزان تهرانی

خبر خوش برای دانش آموزان تهرانی

روز جدید مقرر شد دانش آموزان در فصل تابستان به صورت رایگان از فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهرداری استفاده کنند.

پس از دیدار هفته گذشته علیرضا کریمیان با علیرضا زاکانی شهردار تهران که در خصوص فعالیت های مشترک و توسعه فضاهای آموزشی و اعطای املاک آموزشی برگزار شد، با نگاه جهادی و انقلابی شهردار تهران نویدبخش تعاملات مثبت مبتنی بر فرهنگ بود. و تأثیرگذاری در تعامل دو سازمان و هم افزایی هر چه بیشتر، جلسه انعقاد تفاهم نامه آموزش و پرورش و شهرداری تهران در خصوص استفاده رایگان دانش آموزان از اماکن ورزشی در فصل تابستان با حضور علیرضا برگزار شد. کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت و قربانی رئیس سازمان رویداد فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد به منظور افزایش همکاری ها و توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی جامعه فرهنگیان با رویکرد ارتقای سطح سلامت جسمی و جبران کم تحرکی ناشی از کرونا در بین دانش آموزان و همچنین غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان که یکی از اهداف و برنامه های بر اساس سند تحول بنیادین است، فضاهای ورزشی تحت مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

همچنین برای حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر، 100 دستگاه اتوبوس برای انتقال دانش آموزان به این فضاهای ورزشی، فرهنگی و آموزشی در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران قرار گیرد.
باید بگویم؛ هماهنگی استفاده دانش آموزان از طریق مدارس و با تایید ناحیه منطقه انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید