خبر خوش برای ستاره تیم ملی

خبر خوش برای ستاره تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ولز اکنون با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و امیدوار است در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل آمریکا پیروز شود تا برای اولین بار در تاریخ به مرحله بعد صعود کند.

سردار آزمون مهاجم موفق تیم ملی که البته بسیار بدشانس بوده و در دو بازی اخیر مقابل انگلیس و ولز با زدن تیرک دروازه دو موقعیت را از دست داده است، امیدوار است اولین گل خود در این رقابت ها را مقابل یونایتد به ثمر برساند. ایالت ها.

مهاجم تیم ملی بایرلورکوزن آلمان که در دیدار ولز مصدوم شد و در اواخر نیمه دوم تعویض شد، اکنون آمادگی خوبی برای دیدار مقابل آمریکا دارد و امروز نیز در بیرون از هتل مورد تشویق هواداران تیم ملی ایران قرار گرفت. ملی پوشان (الریان) برای چند ثانیه مقابل دوربین ایستادند و با قدردانی از حمایت ها و پیگیری ها، درباره انگیزه تیمش برای کسب نتیجه مقابل حریف سوم، گفتند: خدا به ما کمک کند حمایت کنیم. و به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله گروهی خود از ساعت 22:30 روز سه شنبه به مصاف آمریکا می رود. در دیگر دیدار این گروه انگلیس به مصاف ولز می رود.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با سه امتیاز کمتر از انگلیس با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد و آمریکا با دو امتیاز در رده سوم و ولز با یک امتیاز در رده آخر قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید