خبر خوش برای فرهاد مجیدی؛ 2 لژیونر با استقلال به توافق رسیدند

خبر خوش برای فرهاد مجیدی؛  2 لژیونر با استقلال به توافق رسیدند

باشگاه استقلال خود را برای فصل آینده آماده می کند و قصد دارد بازیکنانی را به صورت آزمایشی به خدمت بگیرد که وضعیت خوبی دارند. در همین راستا مذاکرات نهایی با کاوه رضایی و محمد نادری که سابقه بازی در استقلال را دارند انجام شد تا در صورت توافق نهایی فصل آینده این دو بازیکن برای استقلال به میدان بروند. رضایی فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم ادورولی بلژیکی نداشت و بدون گلزنی به کار خود پایان داد. اما سابقه استقلال رضایی و نمایش های نسبتا خوبی که در دوران حضورش در لیگ بلژیک داشت و اینکه همچنان یکی از ملی پوشان اسکوچیچ به حساب می آید، حاکی از جذب بازیکنی است که شرایط فعلی را داشته باشد. و احتمالا می تواند فصل آینده به تیم کمک کند.

یکی دیگر از بازیکنانی که این روزها در فصل آینده شایعه حضور در استقلال به گوش می رسد، محمد نادری است که پس از یک فصل حضور در آلتا اسپور ترکیه، قصد دارد دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند. نادری فصل گذشته در هفته های ابتدایی حضورش در استقلال هرگز عملکرد درخشانی از خود نشان نداد اما همچنان بازیکن بهتری برای استقلال بود. حضور او در سمت چپ استقلال نیز باعث ترافیک خواهد شد و در صورت ماندن سلمانی و جلالی در استقلال، فرهاد مجیدی با سوالات زیادی در مورد نحوه بازی دادن به این بازیکنان مواجه خواهد شد.

استقلال نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد. به محض حفظ تیم فعلی و باقی ماندن ستاره ها در ترکیب، استقلال همچنان می تواند از این فاصله تا شروع مجدد لیگ برتر مدعی شود و شاید بتواند برای اولین بار دو دوره متوالی قهرمانی لیگ را تکرار کند. تاریخ فوتبال ایران او به هدف بزرگی هم فکر می کند و عمیقا دوست دارد اولین مربی تاریخ استقلال در لیگ برتر باشد که دو دوره قهرمانی متوالی را تجربه می کند اما ایده آل ترین نقطه برای استقلال رسیدن به جام ملت های آسیا است و نیاز به نقل و انتقالات دارد.

با این حال مجیدی و هواداران استقلال اولین گام ها را برای تقویت استقلال برداشته اند و در حال مذاکره با گزینه های دیگر هستند تا استقلال فصل آینده نه تنها مدعی قهرمانی شود، بلکه در صورت وجود موانع حضور در آسیا در این عرصه دوباره موفق شود و ممکن است قهرمان شود. قهرمانی لیگ در سالهای متمادی.

دیدگاهتان را بنویسید