خبر خوش برای مدافع ملی پوش پرسپولیس

وی درباره پرسپولیس قهرمان نیم فصل گفت: مشکلات زیادی داشتیم که بزرگ ترین آن کمبود هوادار بود که دوست داشتیم در تمام شادی ها کنارمان باشیم اما همه این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم. تا در تمام مسابقات با تمرکز کامل جلو برود و قهرمان نیم فصل شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در پایان فصل قهرمان شویم.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری هایی که منجر به اخراج مهدی ترابی شد، توضیح داد: صحبت هایی انجام شد. نزدیک نبودم و نشنیدم. مهدی پسر ساکتی است و همه نساجی ها دوست ما هستند اما تحت فشار بازی بچه ها از کنترل خارج می شوند. حرف هایی رد و بدل شد که مهدی را عصبانی کرد و این اتفاق افتاد.

وی درباره شایعه جدایی اش از پرسپولیس توضیح داد: این اتفاق هم برای من و هم برای هواداران خوشایند نبود. تمام حرف من این بود که وقتی هوادار نباشد انگیزه ای برای هیچ بازیکنی وجود ندارد اما متاسفانه اینطور نوشته شده است. از همین جا اعلام می کنم که هستیم و همراه با همه طرفداران پرسپولیس بازی هایی را برای این تیم انجام می دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. تمام هدفم این بود که هواداران در کنار بازیکنان باشند و تیم با انگیزه بیشتری کار کند.

پورعلیگنجی در پایان گفت: صد در صد در پاسخ به این سوال که آیا قطعا تا پایان فصل در تیم خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید