خبر خوش برای مصطفی آجورلو برای هواداران استقلال

خبر خوش برای مصطفی آجورلو برای هواداران استقلال

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه در خصوص آخرین اتفاقات و روند انتخاب سرمربی جدید گفت: ارزشمند است، قدردانی می کنم.

آجورلو افزود: در طول فصل همیشه نشان داده ام که علاقه ای به مصاحبه و اظهار نظرهای متعدد در موضوعات مختلف ندارم و سکوت چند روز اخیرم تنها برای گرفتن بهترین تصمیمات بدون حاشیه بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید گفت: هدف ما استفاده از یک گزینه مناسب و باکیفیت است که توانایی بالایی داشته باشد که طبیعتا کار سخت و پیچیده ای است. پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در تیم اماراتی مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی انجام شد. روند این مذاکرات در فضایی آرام و به دور از متلاطم و در فضایی منطقی و با تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال انجام شد اما در نهایت این مذاکرات هنوز به توافق نرسیده است. باشگاه استقلال در مذاکرات انتخاب سرمربی کاملا به اصول حرفه ای بودن پایبند است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باشگاه استقلال با سایر گزینه ها مذاکره خواهد کرد و در این راستا علاوه بر تمرکز بر علایق باشگاه در فلسفه، تلاش می کنیم تا دوران مربیگری جدید و رویکردی مبتنی بر اهداف و اهداف را پیدا کنیم. چشم انداز باشگاه را به گونه ای انتخاب کنیم که استقلال قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمند خود همچنان با عزت و آن گونه که از هواداران پرشورش انتظار می رود ابراز وجود کند. بر این اساس انشالله هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در زمینه نقل و انتقالات نیز مانند فصل گذشته با هوشیاری و قاطعیت بدون هیاهو بر فعالیت های خود نظارت خواهیم کرد. به هواداران این اطمینان را می دهم که در انتخاب مربی و ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده نیز مانند فصل گذشته هوشیار و کوشا خواهیم بود و جای نگرانی نیست. هواداران عزیز به زودی پس از انتخاب سرمربی خبرهای خوبی در این باره خواهید شنید.

دیدگاهتان را بنویسید