خبر خوش برای هواداران پرسپولیس/ شاه ماهی در آستانه پیوستن به تیم یحیی است

در این زمینه خوب است بدانید که مذاکرات با شیخ دیابه به صورت جدی در جریان است و طرفین به توافق رسیده اند اما هنوز انتقال مهاجم سابق استقلال به پرسپولیس قطعی نشده است. نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس به جز دیابات با دو مهاجم دیگر وارد مذاکره شد و همزمان با 3 مهاجم وارد مذاکره شد.

شایعات حاکی از آن است که یکی از این مهاجمان توماس اولسن، مهاجم نروژی و سابق شباب الاهلی امارات است. مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با این مهاجم آغاز کرده بودند و حتی از نظر مالی هم آماده بودند با اولسن به توافق برسند اما این مهاجم سرشناس و 31 ساله اعلام کرد که علاقه ای به بازی در ایران ندارد و به همین دلیل پذیرفت. پیشنهاد باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.

البته شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به غیر از این دو بازیکن با مهاجم دیگری نیز در حال مذاکره بوده و از نام و هویت این مهاجم اطلاعی در دست نیست اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس در کنار دیابات ای در حال مذاکره با این مهاجم بوده است.به هر حال امروز امروز آخرین مهلت جذب بازیکنان غیر آزاد برای نقل و انتقالات تابستانی است، هرچند باشگاه پرسپولیس از امروز می تواند با بازیکنان آزاد خارجی قرارداد ببندد.

دیدگاهتان را بنویسید