خبر خوش برای وزارت ورزش برای استقلال و پرسپولیس

خبر خوش برای وزارت ورزش برای استقلال و پرسپولیس

به منظور تسریع در روند واگذاری شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس و برشمردن مشکلات و چالش های اجرایی آن، جلسه ای بین دکتر قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی برگزار شد. سازمان، دکتر شکوه فر، معاون حقوقی، مجلس و استان ها و فلا، مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر شکوه فر به تشریح اهمیت تعیین تکلیف خصوصی سازی دو شرکت و چالش ها و اقدامات انجام شده و سپس رئیس سازمان خصوصی سازی پرداخت ضمن اینکه قرار دادن نماد و ثبت در سازمان حائز اهمیت است. برای بورس اوراق بهادار مواردی را اعلام کرد. همچنین طرفین در خصوص نحوه و نوع واگذاری، مدیریت پس از واگذاری و پیشگیری از آسیب های احتمالی و پیامدهای حقوقی و اجتماعی و الگوهای قابل انتقال بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان مقرر شد وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سرخابی ها نسبت به تسریع در ارائه گزارش حسابرسی صورت های مالی منتهی به مورخ 04/31 الی 31/03/1400 و برگزاری جلسه در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. صورتجلسه و آخرین تغییرات استقلال در سامانه ثبت شرکت ها نظارت بر تعیین تکلیف و اقدامات لازم جهت رفع ایرادات و ایرادات گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در سال مالی گذشته تا حصول نتیجه نهایی انجام شود. به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید