خبر خوش برای پرسپولیس از لیست جدید اسکوچیچ; مهاجم پرسپولیس در راه تیم ملی

خبر خوش برای پرسپولیس از لیست جدید اسکوچیچ;  مهاجم پرسپولیس در راه تیم ملی

میتبی هورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت مهدی طارمی و اینکه آیا مشکل او برای بازگشت به اردوی تیم ملی حل شده است، گفت.

هورشیدی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی گفت: تیم پزشکی ما هر هفته وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارد و با تیم پزشکی و خود بازیکنان در تماس است. تمام این پیگیری ها ثبت می شود و امیدوارم در ابتدای اردو مصدومیتی نداشته باشیم و همه مردم در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

«حوزه کاری من تیم ملی بزرگسالان است و در حدی نیستم که بپرسم مهدوی صحبت می کنم، اما می دانم مسلمان، بچه مذهبی و هیئتی است. همه این چیزها را می دانند. اطلاعات من کامل نیست، اما ممکن است سوء تفاهم بوده باشد. همه ما که مهدوی را می شناسیم می دانیم که او از نظر دینی از خیلی ها و حتی من جلوتر است.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: حتما سوءتفاهم هایی وجود دارد اما مهدوی کیا بچه ایران است و در فرهنگ لغت او چنین چیزی وجود ندارد که درباره او چنین حرف هایی زده شود. امیدواریم رسانه ها و مردم نسبت به این موضوعات واقع بین تر باشند. نمی دانم و ممکن است اشتباهاتی صورت گرفته باشد، اما قطعا عمدی نیست. همه ما ایرانیان و مردم سراسر جهان نسبت به رژیم اشغالگر قدس موضع داریم. می بینیم که فوتبالیست های جهان و اروپا از همه ملیت ها کار اسرائیل و کشتار کودکان را محکوم می کنند.

هورشیدی افزود: مهدوی کیا فرزند ایران است و هیچ ایرانی نیست که خود را ایرانی بداند و موافق اقدامات رژیم صهیونیستی باشد. ما باید دیدگاه خود را تغییر دهیم و دیدگاه خود را تغییر دهیم. مهدوی کیا یکی از بزرگان فوتبال ماست و شاید سال ها طول بکشد تا بازیکنی مثل او به فوتبال ما بیاید. سطح مهدوی کیا را همه از نظر اخلاقی و ارزشی می دانیم.

وی در خصوص گمانه زنی برخی رسانه های پرتغالی مبنی بر دعوت علی علیپور به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اطلاعی در این مورد ندارم. طبق لیستی که اسکوچیچ به ما داده، نامه ای به باشگاه ها می فرستیم و از آنها دعوت می کنیم. او هنوز به ایران نیامده است. انتظار می رود او در 8 یا 9 ژانویه به بلغارستان بیاید. او باید لیست را به ما بدهد تا ببینیم علیپور دعوت شده یا نه، اما فعلا اطلاعی ندارم. من اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم، اما مطمئناً هر کسی که حق دارد به ارتش دعوت شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا مشکل ملی پوشان حل شده است یا خیر، گفت: با رایزنی های عزیزی هادم با محصولات مجید و ساعدی فر، مشکل لباس حل شده و حداقل تیم ملی حل شده است. هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. ما در چهار بازی دیگر از لباس های این تولیدی استفاده خواهیم کرد. تیم ملی پس از صحبت با عزیزی هادم مجددا حاضر به کمک شد.

دیدگاهتان را بنویسید