خبر خوش برای پرسپولیس و یحیی

خبر خوش برای پرسپولیس و یحیی

در شرایطی که پرسپولیس در این فصل با جذب یورگن لوکادیا توانسته بزرگترین نقطه ضعف خود را در خط حمله بپوشاند و این مهاجم ایرلندی با 4 گل شروعی رویایی داشته باشد، حالا از دیگر مهاجم خارجی خود رونمایی می کند.

شیخ دیابات که از ابتدای فصل نقل و انتقالات به عنوان یکی از گزینه های احتمالی این تیم مطرح بود، سرانجام به عنوان جدیدترین خرید، پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

مهاجم سابق استقلال که رکورد آقای گلی در لیگ برتر ایران را نیز در اختیار دارد، با توجه به اینکه دیر به این تیم اضافه شد و از نظر بدنی و هماهنگی با سایر بازیکنان فاصله داشت، تصمیمی حرفه ای گرفت. مرخصی از لیگ استفاده نکرد و در تهران و همراهی مربی بدنساز کارهای تخصصی را دنبال کرد.

اکنون با شروع تمرینات پرسپولیس، شیخ دیابات نیز در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته و اولین تمرین گروهی را به همراه یحیی گل محمدی پشت سر گذاشت. مهاجم مالی پرسپولیس که امیدوار است روزهای ابتدایی حضورش در استقلال را این بار در تیم ارتش سرخ دنبال کند، به آمادگی مطلوب بسیار نزدیک است و بعید نیست که به عنوان یکی از اعضای اصلی معرفی شود. این تیم با شروع دوباره لیگ.

پرسپولیسی ها که از امضای قرارداد یورگن لوکادیا و سپس شیخ دیاباته غافلگیر و سرمست شده بودند و این زوج را لوکادیاباته می نامیدند، حالا برای شکل گیری و تحقق حضورشان و شروع دوباره فصل لحظه شماری می کنند. آیا این زوج می توانند کار خاصی انجام دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید