خبر خوش برای یحیی و پرسپولیسی ها

خبر خوش برای یحیی و پرسپولیسی ها

فصل نقل و انتقالات تابستانی در لیگ برتر از سوم خرداد آغاز شد و حضور پررنگ پرسپولیس در روزهای ابتدایی هواداران این تیم را به وجد آورده است. بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی با جذب بازیکنانی چون مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی همراه بود تا هواداران پرسپولیس خط و نشان بکشند و قهرمانی را رقم بزنند. رقبا .

اما با گذشت مهلت نقل و انتقالات، شور و شوق این باشگاه برای جذب مهاجمان مورد نظر یحیی گل محمدی نیز کم شد تا جایی که پس از گذشت نزدیک به دو ماه، رضا درویش همچنان موفق به خرید مهاجم خارجی مورد نظر سرمربی این تیم نشد.

درویشی که قرار بود در روزهای ابتدایی با جذب گزینه های داخلی و خارجی خط تیر پرسپولیس را تکمیل کند با بحران عجیبی مواجه شد و به همین دلیل حمایت ها تبدیل به انتقاد از سوی همین هواداران شد. مدیرعامل باشگاه به یحیی گل محمدی خبر می دهد که مهاجم خارجی این تیم مانند دو ماه پیش به خدمت گرفته خواهد شد. جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس در چند ماه گذشته به بحث همیشگی پرسپولیس تبدیل شده است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما درویش قول داده دو روز مانده به شروع بازی های لیگ برتر قطعا با او قرارداد امضا خواهد کرد.

باید دید تا دو ماه دیگر قول درویش قطعی می شود یا یحیی گل محمدی باید منتظر حضور مورد نظر در تمرین باشد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آخان اصفهان شنبه 30 مرداد اولین دیدار فصل خود در لیگ برتر بیست و دوم را برگزار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید