خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان

خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان

میرهاشم موسوی; مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با رئیس شورای اداری کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و همچنین تعدادی از روسای کانون های بازنشستگان با اشاره به اینکه موضوع برخورد با مستمری بگیران است. همواره در اولویت کشور، دولت و سازمان تامین اجتماعی است و تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز موضوع درمان مستمری بگیران را برجسته کرد و جلسات متعددی در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان برگزار شد. ، که در آن ابعاد مختلف مشکل مساعدت و مشارکت مستمری بگیران محترم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: ارتقا و ارتقای سطح درمان مستمری بگیران از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است و خدمت رسانی به مستمری بگیران عزیز را باعث افتخار می دانیم و خدا را شاکریم که این فرصت را به ما داد تا بتوانیم به آنها خدمت کنیم. محدودیت ها و مشکلات بیمه منابع و امسال و همچنین سال گذشته 50 درصد حق بیمه تکمیلی مستمری بگیران توسط سازمان بیمه پرداخت می شود و به این ترتیب سازمان بیمه گر با افزایش هزینه، هر مستمری بگیر و مستمری بگیر را پوشش خواهد داد. از سقف تعهدات قرارداد ماهانه 102 هزار و 500 تومان از حق بیمه اضافی پرداخت خواهد کرد.

محمد اسدی; رئیس هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همچنین از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان از ابتدای آذرماه 1401 خبر داد و گفت: سازمان تامین اجتماعی همکاری بسیار خوبی با مقام معظم رهبری داشته است. انجمن در خصوص انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران و 50 درصد حق بیمه بازنشستگان توسط سازمان بیمه اجتماعی تامین و پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت ریالی سازمان بیمه اجتماعی در قرارداد سال جدید افزایش چشمگیری داشته است، افزود: سقف تعهدات بیمه ای اضافی در قرارداد جدید به 75 میلیون تومان برای خدمات تخصصی بیمارستانی افزایش یافته است. 35 میلیون تومان برای بستری عمومی. این افزایش به دلیل نیاز ویژه این گروه از خدمات درمانی، دغدغه های آنان را پوشش خواهد داد.

همچنین علی اصغر بیات; عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در این مراسم گفت: در قرارداد بیمه تکمیلی جدید سقف تعهدات شرکت بیمه 80 درصد افزایش یافته و مقرر شد شرکت بیمه مبالغ هزینه شده توسط مستمری بگیران را بلافاصله پس از کسر سهم بیمه گر اصلی پرداخت خواهد کرد.پرداخت به صورت قراردادی.

دیدگاهتان را بنویسید