خبر خوش در ایران خودرو برای خریداران دناپلاس در بورس

در حالی که موعد تحویل این خودروهای دناپلاس سفید رنگ که برای اولین بار در بورس کالا عرضه شده بودند، 6 اسفند 1401 درب انبار کارخانه اعلام شد، گروه صنعتی ایران خودرو از تحویل به موقع این خودروها خبر داد.

در این پیام آمده است:

در پی انتشار اخبار کذب در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر تاخیر در تحویل محصولات فهرست شده داناپلاس، تاکید می شود که این موضوع صحت ندارد و تمامی تعهدات در موعد مقرر انجام خواهد شد.

شرکت ایران خودرو نسبت به انجام کلیه تعهدات ایجاد شده از طریق بورس کالا به موقع اقدام کرد و خودروها حتی زودتر از موعد مقرر به خریداران تحویل داده شد. تحویل خودروهای دنا پلاس که به تازگی در 10 هزار دستگاه عرضه شده اند نیز به زودی آغاز می شود و تا قبل از پایان اسفند ماه سال جاری کلیه وظایف این خودرو در موعد تعیین شده تحویل خواهد شد.

ایران خودرو در خصوص اخبار جعلی که در پیام خود به آن اشاره کرده است، اعلام کرد: روز گذشته (پنجشنبه) متن یکی از قراردادهای مشتری که به دلیل خطای اپراتور سامانه، موعد تحویل آن 95 روزه است، در شبکه اجتماعی منتشر شد. با توجه به اینکه فروش بورس کالا اقدامی جدید برای تحویل محصولات است، پس از دریافت اطلاعات از بورس کالا و ورود اطلاعات به سامانه ایران خودرو، خطای اپراتور منجر به اطلاعات نادرست در مورد تاریخ تحویل محصول .

یادآور می‌شویم، آذرماه سال جاری گروه صنعتی ایران خودرو تاکید و اعلام کرده بود که پس از برنامه‌ریزی‌ها، احتمال تحویل خودروهای عرضه‌شده در بورس کالا زودتر از موعد مقرر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید