خبر خوش سپاهان پرسپولیس برای هواداران

خبر خوش سپاهان پرسپولیس برای هواداران

سپاهان که مدعی اصلی این فصل است هفته گذشته در دربی اصفهان مغلوب ذوب آهن شد. محمدرضا حالتبری، وینگر باتجربه طلایی درباره این دیدار و شرایط تیمش گفت: دیدار سختی بود و از قبل می دانستیم که بازی حساس و سختی در انتظارمان است. متاسفانه از موقعیت هایی که داشتیم به درستی استفاده نکردیم و حریف هم بازی خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و این برد را به آنها تبریک می گویم. دربی های اصفهان همیشه حساس و سخت است و این دیدار هم همین طور بود.

وی در خصوص پنالتی از دست رفته و اخراج بازیکن سپاهان در آن دیدار گفت: در پنالتی بدشانس بودیم و به هر حال گاهی این اتفاق می افتد. سجاد شهبازاده بازیکن خوبی است و گل های زیادی برای سپاهان به ثمر رسانده است و این اتفاقات در فوتبال برای هر تیمی می افتد. در مورد اخراج هم قبلا گفته بودم که فکر می کنم تصمیم داور در این صحنه سختگیرانه بود.

وینگر سپاهان در خصوص اختتامیه لیگ توضیح داد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و باید از این فرصت برای رفع تمام نقاط ضعف استفاده کنیم و با شرایط بهتر به مسابقات برگردیم.

حالتبری درباره تقابل با تراکتورسازی پس از پایان لیگ گفت: تراکتورسازی تیم خوب و پر از هواداری است. ما در حال حاضر فرصت داریم روی این دیدار کار کنیم و انشالله برای گرفتن سه امتیاز وارد این دیدار می شویم و بازی با ذوب آهن و اتفاقات آن را فراموش کرده و شکستی که خوردیم را جبران کنیم. خوشبختانه در هفته ای که باختیم، سایر تیم های مبارز عملکرد خوبی نداشتند و تفاوتی نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید