خبر ضرب و شتم دختر آبدانانی صحت ندارد


ساعت: 20:37
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915942

دادستان ایلام گفت: ماجرای تحصن و ضرب و شتم دختر آبدانانی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر شده صحت ندارد و تکذیب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالوهاب بخشنده روز دوشنبه اظهار داشت: طی روزهای اخیر خبر ضرب و شتم دختری آبدانانی به نام تیام شاهماری به طور گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کانال های خبری شهرستان معندان منتشر شده است که باعث ناراحتی و تشویش اذهان شده است. عموم.

وی افزود: پس از انتشار این خبر بلافاصله موضوع از سوی دادستان شهرستان آبدانان پیگیری شد و بر اساس این بررسی ها تحصن، اعتصاب و ضرب و شتم این دختر دبستانی کاملا کذب و خلاف واقع بوده است.

بخشنده ادامه داد: انتشار گسترده این خبر نتیجه شیطنت های هدفمند رسانه های دشمن برای تشویش اذهان عمومی و برافروختن خشم مردم است.

وی با تاکید بر اینکه احترام به مردم و ارباب رجوع همواره سرلوحه و در دستور کار محاکم قضایی قرار دارد، یادآور شد: عوامل اصلی و انتشار دهندگان این گونه اخبار جعلی که ملتهب و تشویش اذهان عمومی است به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

دادستان مرکز استان ایلام افزود: مردم فهیم و موقعیت ایران اسلامی به دروغ و شیطنت دشمنان و رسانه های متخاصم آگاهی کامل دارند و بدون توجه به شایعات و اخبار جعلی این رسانه ها نقشه های شوم این رسانه ها را خنثی کردند. دشمنان یکی پس از دیگری اثری بر آب می گذارند.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر عکس های یک دختر ساکن آبدانان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد این کودک برای آزادی پدرش مقابل دادسرای آبدانان نشسته است و از روز گذشته خبر ضرب و شتم دختر مذکور توسط نیروهای امنیتی.

دیدگاهتان را بنویسید