خبر فوق العاده علی فتح الله زاده برای استقلالی ها

خبر فوق العاده علی فتح الله زاده برای استقلالی ها

مدیرعامل باشگاه استقلال در هفته های اخیر موفق شد مطالبات پین و ملیچ را پرداخت کند و پنجره استقلال را باز کند و حالا در تلاش است تا با آندره استراماچونی به توافق برسد تا استقلال با خطر کسر امتیاز و محرومیت مواجه نشود. در آینده سقوط کرد.

آندره استراماهونی به باشگاه استقلال رای منفی داد و این رای در دادگاه بین المللی ورزش تایید شد. جلسه ای که او برای مشخص شدن وضعیتش درخواست کرده و قرار است روز یازدهم اسفند ماه برگزار شود، برای تعیین تکلیف دیرکرد پولی است که قرار بود از سوی باشگاه استقلال به او پرداخت شود.

اگرچه بحث کسر امتیاز و سقوط به دلیل درخواست استراماهونی مطرح شد. باید گفت فیفا قبل از کسر امتیاز یا سقوط یک تیم، پنجره نقل و انتقالات یک تیم را سه بار می بندد و اگر باشگاه به این آرا توجهی نداشته باشد، کسر امتیاز یا دسته بندی سقوط را علیه یک تیم هجومی اعمال می کند.. چون پنجره استقلال نیست. بسته به دلیل بدهی به استراماهونی، خطری برای کسر امتیاز و سقوط استقلال ندارد. با این حال، علی فتح الله زاده مصرانه تلاش کرد تا استراماچونی را متقاعد کند که این بدهی را به صورت اقساطی بپردازد. طلب استقلال برای این مربی نزدیک به 80 میلیارد تومان گفته می شود که در جلسه 20 اسفند با تقسیم پرداخت معوقه فیفا می تواند کمی بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید