خبر مهم از ترکیب استقلال; بازگشت فرهاد مجیدی

خبر مهم از ترکیب استقلال;  بازگشت فرهاد مجیدی

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می رود و این دیدار برای آبی پوشان اهمیت زیادی دارد چرا که پیروزی احتمالی در این دیدار می تواند اختلاف امتیاز آنها با پرسپولیس را به 8 برساند.

رودی زاستد یکی از چهار بازیکن خارجی آبی‌ها در این فصل و یکی از دو خارجی‌ای است که در ابتدای فصل و در پنجره تابستانی به این تیم جذب شد، اگرچه همیشه مورد اعتماد و حمایت فرهاد مجیدی و سرمربی استقلال بود. . . او به دلیل عدم موفقیت در گلزنی نتوانست اعتماد کامل هواداران را به خود جلب کند و کم کم مورد انتقاد قرار گرفت و افزایش حجم انتقادات باعث شد این مهاجم بلند قامت بر خلاف تمامی بازی های گذشته در ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس قرار نگیرد. .

اما گل زستد در دقایق پایانی دربی در حالی که او به عنوان ذخیره در زمین حضور داشت ورق را برای این بازیکن کاملا برگرداند تا زستاد علاوه بر سرمربی، حالا مورد علاقه و حمایت هواداران این تیم باشد.

مهاجم فرانسوی به احتمال زیاد پس از بازی روی نیمکت مقابل پیکان به ترکیب اصلی خود بازخواهد گشت تا از نو شروع کند، زیرا اکثر آبی ها در این فصل بازی کرده اند. و بعید است که این مهاجم قدبلند تنها مهاجم تیمش در دیدار امشب باشد.

دیدار تیم های استقلال و پیکان از ساعت 20:45 امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید