خبر مهم از دیدار استقلال و سپاهان

خبر مهم از دیدار استقلال و سپاهان

تیم های استقلال و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر از ساعت 19:30 جمعه 30 مرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

هفته گذشته سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش مجروحان و مبتلایان به این بیماری، ستاد مقابله با ویروس کرونا دیگر اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه های بالا را نخواهد داد. 30 درصد ظرفیت سازمان لیگ. از این رو به باشگاه های عضو لیگ برتر بیست و دوم اعلام شد که می توانند حداکثر از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه های خود در دیدارهای خانگی خود استفاده کنند که استقلال تنها با ظرفیت 80 هزار نفری می تواند در ورزشگاه آزادی به میدان برود. با احتساب محدودیت 30 درصدی در این ورزشگاه، 24000 بلیت بفروشید. همچنین 10 درصد از این مبلغ سهم تیم میهمان سپاهان اصفهان است. با این حساب 2400 بلیت متعلق به باشگاه سپاهان است و تنها 21600 بلیت برای باشگاه استقلال موجود خواهد بود.

اگرچه پیش از این به خصوص در هفته های پایانی لیگ برتر شاهد بودیم که بسیاری از تیم های لیگ برتری بیش از ظرفیت تعیین شده در بازی های خانگی فروش رفته و بیش از 30 درصد ظرفیت در ورزشگاه حضور دارند. حال با توجه به عنوان قهرمانی استقلال در فصل گذشته و تمایل هواداران این تیم برای تماشای از نزدیک مسابقات تیم قهرمان، انتظار می رود این میزان بلیت برای استقلالی ها کافی نباشد. باید دید مسئولان ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ و باشگاه استقلال در این خصوص چه اقدامی انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید