خبر مهم از دیدار پرسپولیس و سپاهان

خبر مهم از دیدار پرسپولیس و سپاهان

در پی اتفاقاتی که در دیدار سپاهان و پرسپولیس رخ داد، کمیسیون انضباطی رای داد تا دیدارهای دو تیم در فصل بیست و یکم در زمین بی طرف برگزار شود. دیدار دو تیم به میزبانی سپاهان در اراک برگزار شد و شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

حالا که قرار است دیدار برگشت دو تیم هفته آینده طبق شرایط جدول با حساسیت بالایی برگزار شود، سازمان لیگ منتظر اعلام باشگاه پرسپولیس برای زمینی است که قصد میزبانی از این دیدار را دارد.

گفته می شود ابتدا باشگاه پرسپولیس سه ورزشگاه در مشهد، کرج و سیرجان را به عنوان میزبان فرضی سپاهان اعلام کرد، اما پس از آن مشهد از بین گزینه ها کنار گذاشته شد. حالا دو گزینه دیگر شرایط را برای بازی برگشت فراهم کرده اند. شنیده ها حاکی از آن است که اگر پرسپولیس بخواهد در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان سپاهان باشد از حضور هواداران محروم می شود و شورای تامین اجازه حضور هواداران این تیم را در ورزشگاه نمی دهد. از طرفی سرخپوشان در صورت اعلام میزبانی سیرجان در این دیدار مشکلی برای همراهی هواداران خود نخواهند داشت. البته مشکل اینجاست که تاکنون مذاکره ای بین باشگاه پرسپولیس و مدیران سیرجانی برای میزبانی این تیم مقابل سپاهان صورت نگرفته است.

احتمالا تا 24 ساعت آینده ورزشگاه میزبان این دیدار مشخص خواهد شد و باید دید یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس در این خصوص به چه نتیجه ای می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید