خبر مهم از راهرو باشگاه پرسپولیس

خبر مهم از راهرو باشگاه پرسپولیس

با وجود اینکه مجید صدری تلاش زیادی برای ادامه حضور در سمت مدیرعاملی پرسپولیس کرد، اما وزیر ورزش گزینه های دیگری را در نظر گرفت و از تغییر دوره مدیرعاملی صدری خودداری کرد تا وی از سمت خود استعفا دهد.

البته با تغییر دولت، طبیعی بود که کسانی که در گذشته مسئولیت های مهمی را بر عهده داشتند، به درخواست دولت جدید که مجید صدری یکی از آنها بود، تغییر کنند و با وجود اصرار وی برای ماندن در پرسپولیس، در نهایت به این سمت رفت. مجبور به استعفا شد قفل افراد جدید را باز کنید.

در پی اتفاقات اخیر و عدم صدور حکم مدیرعامل برای مجید صدری، وی با درخواست اعضای هیئت مدیره از ادامه فعالیت در باشگاه برای چند روز دیگر خودداری کرد تا اعضای جدید معرفی شوند. بنابراین استعفای ناگهانی او چالش جدیدی را برای وزارت ورزش ایجاد می کند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان البته اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه را انتخاب کرده و اسامی آنها به زودی اعلام خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، هیچ یک از اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تمایلی به ادامه همکاری ندارند و استعفا خواهند داد. البته علی رگاتی و محمد علیپور که از دوستان صمیمی حمید سجادی نیز هستند، با وجود اصرار وزیر خودشان، حاضر به ماندن در کشتی نشدند.

از جمله اسامی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یک پیشکسوت و بقیه افراد غیرورزشی خواهند بود.

مهم ترین سوال این است که چه کسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می شود؟ این سوال در شرایطی مطرح می شود که حتی با حضور مجید صدری باز هم افرادی به عنوان گزینه های مدیرعاملی باشگاه مطرح می شدند که هر کدام به دلایلی کنار گذاشته شدند.

مهرعلی باران چسمه و رضا درویس دو گزینه بودند که از اکثر آنها به عنوان گزینه های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یاد می شد اما حضور درویس کاملا منتفی شد و باران چسمه نیز اعلام کرد که نمی خواهد این مسئولیت را بر عهده بگیرد!

به این ترتیب حمید سجادی برای انتخاب مدیر ورزشی با محدودیت هایی مواجه است و با توجه به انتخابات غیرورزشی که در وزارت ورزش برگزار شد، به نظر می رسد مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز یکی از افراد خارج از عرصه ورزش باشد.

با این حال شرایط پیش روی پرسپولیس می طلبد که وزیر ورزش درباره انتخاب مدیرعامل و نمایندگی اعضای هیات مدیره تصمیم نهایی را بگیرد تا باشگاه با چالش جدیدی مواجه نشود.

دیدگاهتان را بنویسید