خبر مهم برای تیم ملی استقلال

خبر مهم برای تیم ملی استقلال

تمرینات تیم استقلال در روزهای گذشته پس از آغاز دور جدید این تمرینات بدون حضور ملی پوشان انجام شد.

سیدحسین حسینی، روزبه چسمی و ابوالفضل جلالی ملی پوشان استقلال بودند که پس از دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در دیدار سوپرجام به اردوی تیم ملی پیوستند. این سه بازیکن که در این مدت در اردوی تیم ملی حضور داشتند با کاروان تیم ملی به تهران بازمی گردند و پس از 48 ساعت استراحت در روزهای پنجشنبه و جمعه تمرینات خود را با هم تیمی های خود از شنبه آغاز می کنند. علاوه بر این، این سه نفر امروز در دوحه تمرینات ریکاوری سبک انجام دادند و فشار زیادی برای این کار متحمل نشدند.

لازم به ذکر است؛ طبق قوانین فیفا، بازیکنان ملی پوش پس از خروج از این مسابقات (جام جهانی) فرصت دارند یک هفته استراحت کنند و سپس به تمرینات باشگاهی برگردند اما ظاهرا بازیکنان استقلال که در این دوره از رقابت ها بازی چندانی نداشتند، تصمیم گرفتند از روز شنبه و برای به دست آوردن بهترین هماهنگی ممکن باید به همراه سایر بازیکنان تیم خود در محل تمرین حاضر شوند.

در آن دوره یک نیمه مقابل انگلیس و 23 دقیقه مقابل ولز، سید حسین حسینی 70 دقیقه مقابل انگلیس و 90 دقیقه مقابل ولز و ابوالفضل جلالی 19 دقیقه مقابل آمریکا بازی کردند.

لازم به ذکر است؛ دیدار بعدی تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر روز سه شنبه 8 آذرماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که دوازدهمین دیدار مقابل استقلالی ها در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید