خبر مهم برای خرید جدید استقلال

خبر مهم برای خرید جدید استقلال

رافائل سیلوا مدافع برزیلی که سابقه بازی در لیگ عربستان را در کارنامه دارد، برای بازی در استقلال وارد ایران شد.

بازیکن شرکت کننده در تست ایفمارک (مرکز ارزیابی پزشکی و توانبخشی فوتبال ایران) این تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشت تا برای همراهی آبی ها مشکلی نداشته باشد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سیلوا امروز رسما قرارداد خود را با استقلال امضا می کند تا به همراهی آبی های پایتخت در لیگ برتر ادامه دهد.

رافائل سیلوا دا آرودا یک مدافع 293 ساله 193 سانتی متری متولد شهر کویاب در غرب برزیل است. این بازیکن فوتبال خود را از ریو پرتو برزیل آغاز کرد و سپس به پونتپرتا رفت و در سری آ و سری بی بازی کرد. بوآ اسپورتو، کریزیوما و گویاس در سری B برزیل دیگر تیم هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه حضور در آنها را دارد.

این مدافع باتجربه در سال 2018 پس از چندین سال حضور در سری B به تیم بواویستا پرتغال پیوست و یک فصل برای این تیم بازی کرد. رافائل سیلوا در سال 2019 به الفیصلی عربستان پیوست و در این مدت 74 بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته با الفیصلی عنوان حذفی جام حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیا را به دست آورد.

رافائل سیلوا قبل از نقل و انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قراردادش با الفیصلی، 13 بازی در 18 هفته ابتدایی این فصل لیگ حرفه ای عربستان انجام داد و در دیدار مقابل الهلال یک گل به ثمر رساند. این بازیکن همچنین 90 دقیقه مقابل الهلال در سوپرجام عربستان بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن عربستان سعودی، الفیصلی، به اولین حضور باخمن برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید