خبر مهم برای متقاضیان قرعه کشی خودرو/پرداخت خودرو باید در حساب شما باشد!

خبر مهم برای متقاضیان قرعه کشی خودرو/پرداخت خودرو باید در حساب شما باشد!

کیوان پناهی، مدیر فروش ایران خودرو از شرایط فروش اضطراری خودرو خبر داد و گفت: هدف از این کار کاهش متقاضیان است.

از این پس فروش سوپراسپرت ها مشروط می شود تا تا حدودی بر تعداد متقاضیان کنترل شود.

مدیر فروش ایران خودرو با اشاره به تعداد زیاد شرکت کنندگان در طرح فروش محصولات این شرکت گفت: در تلاش هستیم تا در ثبت نام های بعدی مجوزهای لازم را دریافت کنیم بنابراین فقط کسانی که پول خودرو را در اختیار دارند. حساب ها و از طریق بانک مسدود می شود می توانند شرکت کنند.»

کیوان پناهی با بیان اینکه 9 میلیون و 600 هزار نفر در طرح فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: در این مرحله 21 هزار خودرو فروخته شد که 50 درصد آن در اختیار طرح جوانان جمعیت و 50 درصد در اختیار مشتریان ثابت قرار گرفت.

مدیر فروش ایران خودرو افزود: در این مدت 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند که با توجه به تعداد خودروهای عرضه شده، نرخ برنده شدن متقاضیان کاهش یافت.
شرط جدید شرکت در قرعه کشی خودرو چیست؟

وی افزود: در تلاش هستیم برای ثبت نام های بعدی مجوزهای لازم را بگیریم تا فقط کسانی که پول خودرو را در حساب خود دارند و توسط بانک مسدود شده است شرکت کنند.

آقای پناهی ادامه داد: در بین خودروهای عرضه شده مانند پژو پارس، سورن و رانا، خودروی پژو پارس بیش از همه مورد استقبال نامزدها قرار گرفت.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: با توجه به مشکلات اینترنتی هفته گذشته و مشکلات پیش آمده برای متقاضیان، زمان ثبت نام را نیز تمدید کردیم.

وی افزود: اعلام نتایج برای بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان از نظر داشتن شماره ثبت نام فعال و گواهینامه معمولاً 48 ساعت طول می کشد و امروز شنبه اول باخمن اسامی برندگان اعلام و اعلام می شود. پیامک برای برندگان ارسال خواهد شد.

آقای پناهی در پایان گفت: تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو در بازار موجود است و به صورت عادی عرضه می شود.

نتایج قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو در طرح فروش ویژه باید امروز شنبه پس از تایید استعلام از نهادهای مرتبط و تایید صحت اطلاعات متقاضیان اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید