خبر مهم برای هواداران بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

خبر مهم برای هواداران بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 19 روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. فروش بلیت های این دیدار از ساعت 19 امروز تا 16 بعد از ظهر پنجشنبه آغاز می شود. اتفاق می افتد.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک مستقیم بلیط.tractor-club.com بلیت این مسابقه را تهیه کنند و طبق لینک سایت بلیت باشگاه به سامانه «ایران من» تنها افرادی که حداقل 14 روز پس از دریافت نوبت دوم گذرانده باشند. از واکسن خود، آنها می توانند بلیط بازی بخرند.

هواداران تنها در صورتی می توانند در ورزشگاه حضور یابند که شرایط تایید شده توسط ستاد ملی تاج و تخت تایید شود. برای دریافت نوبت دوم واکسن کرونا و 14 روز پس از دریافت آن باید کارت دیجیتال واکسن (با کد QR) و کارت ملی داشته باشید. همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای مسابقه از دیگر الزامات برگزاری مسابقات با حضور هواداران است.

هواداران بدون خرید بلیت از طریق سامانه به ورزشگاه نروند. از آنجایی که در ورزشگاه بلیت فروشی به صورت دستی و آنلاین وجود ندارد، ورود افراد فاقد بلیت ممنوع خواهد بود.

گفتنی است به دلیل نبود زیرساخت های مناسب در طبقه دوم بلیت فروشی فقط برای طبقه اول ورزشگاه یادگار امام انجام می شود.

باشگاه تراکتورسازی شرایط فروش بلیت دیدار مقابل پرسپولیس و حضور تماشاگران در ورزشگاه «یادگار امام» را اعلام کرد و پس از آن سازمان لیگ اعلام کرد که تمامی مسابقات تا پایان مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید