خبر مهم حقوق معلمان بازنشسته

رضا حاجی پور صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده استان و شهرستان آمل در پاسخ به سوال یکی از بازنشستگان فرهنگی گفت: البته این موضوع اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

خبر مهم حقوق معلمان بازنشسته
وی افزود: به صراحت و شفاف اعلام کنم، موضوع اصلی در افزایش حقوق بازنشستگان فرهنگی، بحث تامین اعتبار و منابع اختصاصی پرداخت آن است که باید توسط دولت تامین و تعیین شود.

وی افزود: قطعا کمیته آموزش و تحقیقات ونیز مجلس شورای اسلامی طرح یکسان سازی حقوق همه دستگاه های اجرایی در دوره سیزدهم را جدی خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر گفت: تلاش اصلی این کمیسیون در دو سال گذشته در مجلس سیزدهم کاهش حواشی آن بوده است. آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور سعی کردند در حاشیه قرار نگیرند.

حاجی پوری افزود: در حوزه انتخابیه در شهرستان آمل به خود و دیگران اجازه دخالت در انتخاب، عزل و نصب را نمی دهم.
نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی به جایگاه مهم و ارزشمند معلمان در تربیت نسل آینده کشور در ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان کار معلم هستند و جای کار بسیار است. که باید انجام شود. در موقعیت آموزشی خود توسط مدارس ابتدایی و متوسطه انجام می شود.

حاجی پور یادآور شد: تأثیر و تأثیرگذاری دانش آموزان از معلمان بیشتر از والدین است و از این رو باید احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری و امید به آینده را در بین دانش آموزان تقویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید