خبر مهم سپاهان; تیم محرم وارونه است؟!

خبر مهم سپاهان;  تیم محرم وارونه است؟!

پس از بازگشت محرم نویدکی در آخرین لحظات و پیوستن به تیمش در فرودگاه، سرمربی روی نیمکت سپاهان به دیدار تراکتورسازی رفت. تصمیم با اصرار باشگاه نویدکی برای ماندن گرفته شد اما این بار بقای نویدکی با تغییراتی در کادر فنی همراه شد.

شاید فصل گذشته سپاهانی ها می توانستند با همین کادرفنی نتایج قابل قبولی کسب کنند و سپاهان را به تیمی قدرتمند تبدیل کنند اما هیئت مدیره باشگاه در آن زمان تصمیم گرفت محرم نویدکی را حفظ کند و روحیه تزریق کند و تیم را تغییر دهد، تئوری حفظ.دستیاران نویدکیا.

علیرضا مرزبان دستیار اول نویدکی و محمود کریمی بازیکن قدیمی باشگاهی که از کادرفنی سپاهان جدا شده است. محمود کریمی پس از جدایی از سپاهان اعلام کرد که از بازگشت محرم نویدکی خوشحال است اما تصمیم گرفت که برود تا محرم نویدکی دیگر تحت فشار نباشد.

حالا باشگاه و سرمربی در حال برنامه ریزی و آماده سازی برای مسابقات لیگ قهرمانان هستند اما مهمتر از آن انتخاب دستیاران با نگاه جدیدتر به تیم سپاهان است. بازیکن تازه وارد می داند که این آخرین فرصت برای خروج از بحران است و می تواند با تغییر دستیاران و نحوه بازی تیمش ورق را برگرداند. حضور سپاهان در لیگ قهرمانان فرصت خوبی برای نویدکی است تا با عملکرد خوب خاطرات تلخ لیگ بیست و یکم را پاک کند. یک فرصت استثنایی برای فرار از فشاری که مسیر نیروها را تغییر می دهد.

البته انتقاداتی از سوی کارشناسان به عملکرد مهاجمان سپاهان نیز وجود دارد که شاید تغییر در کادر فنی، تزریق روحیه جدید در تیم و تغییر در فرم بازی سپاهان نیز بتواند مشکل این بخش را حل کند. سپاهانی ها در آخرین بازی خود با وجود موقعیت های خوب گلزنی نتوانستند از تراکتورسازی پیشی بگیرند اما همچنان امیدوارند بتوانند از فرصت های اندک خود در طول فصل به خوبی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید