خبر مهم پرسپولیسی ها از هفته اول لیگ؛ تعجب یحیی

خبر مهم پرسپولیسی ها از هفته اول لیگ؛  تعجب یحیی

یحیی گل محمدی پس از پشت سر گذاشتن روزهای پرمشغله نقل و انتقالات، حالا منتظر اضافه شدن یک مهاجم خارجی است تا تیمش را با ترکیب کامل به بازی های لیگ برتر بفرستد.

تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس نشان می دهد که یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با سیستم 1-3-2-4 به مصاف حریفان خود بفرستد. طبق اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس، اکثر نفرات اصلی این تیم برای دیدار مقابل ذوب آچان در هفته اول لیگ برتر مشخص هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پرسپولیس با همین سیستم به مصاف ذوب آچان خواهد رفت. .

علیرضا بیرانوند طبق انتظار در دروازه خواهد بود. مرتضی پورعلیگنجی و گیورگی گلسیانی زوج خط دفاعی سرخ پوشان را تشکیل خواهند داد. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست و محمدمهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس در بازی رفت لیگ اول خواهند بود.

البته یک پستی که یحیی هنوز در مورد آن به نتیجه نهایی نرسیده دفاع چپ است. جایی که علاوه بر احمدی جوان، علی نعمتی هم حضور دارد اما شانس احمدی برای حضور در ترکیب اصلی کمی بیشتر است و یکی از شگفتی های پرسپولیسی ها خواهد بود.

دومین سورپرایز تیم پرسپولیس احتمالا مربوط به حضور سینا اسدبیگی آخرین خرید این تیم خواهد بود. هافبک دفاعی جدید 25 ساله پرسپولیس که از ذوب آهن به این تیم پیوسته از بازیکنان سرحال و خوش اندام پرسپولیس است و یحیی گل محمدی نیز از عملکرد این بازیکن رضایت کامل دارد.

بدین ترتیب اسدبیگی به احتمال زیاد جلوتر از کمال سوگادا نیا در ترکیب اصلی قرار می گیرد و در کنار میلاد سرلک به میدان می رود.

همچنین مهدی ترابی، سروش رفیعی و سعید صادقی که ستاره های پرسپولیس در این فصل خواهند بود، پشت سر مهدی عبدی تنها مهاجم این تیم قرار خواهند گرفت و ترکیب پرسپولیس را در بازی لیگ اول تشکیل خواهند داد.

همچنین بازیکنانی مانند احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، کمال سغدیا، محمد عمری، شیرزد تمیرف و حامد پاکدل نیز در صورت نیاز می توانند به عنوان تعویض وارد بازی شوند.

لازم به ذکر است پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آخان کاپیتان اول خود امید عالیشاه را به دلیل محرومیت و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و وضعیت حضور وحدت خاناف نیز در این دیدار مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید