ختم قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819488

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم استان زنجان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان 5 برنامه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی شهامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های حسینی اعظم زنجان در ماه مبارک رمضان گفت: روزانه سه برنامه جمع آوری ادعیه، سخنرانی و جزء خوانی قرآن در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اقامه نماز دسته جمعی که در سه وعده صبح، ظهر و عصر، مغرب و شام در حسینه اعظم زنجان اقامه می شود، گفت: نماز مغرب و مغرب در این مکان ساعت 21 اقامه می شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم استان زنجان برنامه سخنرانی روزانه را بعد از صرف نهار، مغرب، مغرب و عشا برپا می کند و تصریح کرد: حسین زنجانی.

وی با بیان اینکه سخنرانان دهه دوم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام بیکر بابعی رئیس سابق بنیاد مهدویت استان زنجان است، افزود: آیت الله میرزا محمدی از سخنرانان برجسته دهه سوم سال خواهد بود. .

شهامی با اشاره به برگزاری مراسم ختم قرآن کریم با حضور گسترده مردم در حسینه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: همه روزه جزء قرآن کریم توسط قاریان برجسته استانی و مردم زنجان تلاوت می شود.

وی با بیان اینکه طبق سال های گذشته نماز باشکوه عید فطر نیز در حسینیه اعظم زنجان اقامه می شود، ادامه داد: فیلتر در حسینه اعظم زنجان.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان چند روزی در حسینه اعظم زنجان افطاری های ساده داده می شود، افزود: افطاری ساده حسینی زنجان شامل نان است. پنیر و سبزیجات برای ترویج فرهنگ افطاری ساده انجام می شود.

وی با بیان اینکه با کمک خیران بسته های معیشتی در اطراف حسینه اعظم زنجان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: 300 خانوار نیازمند در اطراف حسینه اعظم زنجان شناسایی شده اند.

شهامی گفت: بسته های معیشتی با همت خیران در سال چندین بار بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید