خداحافظی دانش آموزان با آموزش مجازی

کلیه کلاس ها و برنامه های آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی طبق برنامه درسی نیمسال دوم از ساعت 1401-1400 هر دانشکده، دانشکده، مرکز و مؤسسه دانشگاه، با حضور کامل از 14 فروردین 1401 برگزار خواهد شد. محل.

157128004

بر این اساس، حضور منظم دانشجویان در کلاس‌های درس که تأثیر بسزایی در حفظ و ارتقای کیفیت علمی تدریس و یادگیری و همچنین دانشگاه دارد، الزامی است. دانشجویانی که به دلایل غیر موجه غیبت می کنند نیز مشمول ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه ها، دستورالعمل ها و آیین نامه های آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران خواهند بود.

حضور معلمان در محل کار و طراحی کلاس درس طبق برنامه درسی اعلام شده برای ترم جاری الزامی است و استفاده از تجربیات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده در دوره آموزش از راه دور خارج از ساعات رسمی هر کلاس و به شرطی که جایگزینی برای تشکیل طبقات شخصی وجود نداشته باشد، بلامانع است.

امتحانات پایان ترم تمامی دانشجویان دانشگاه تهران به صورت کامل برگزار می شود. در صورت نیاز، امکان تکمیل کلیه دروس عملی ناقص احتمالی ظرف چند هفته پس از پایان امتحان ترم جاری وجود دارد.

به گزارش دانشگاه تهران، حفظ سلامتی دانشجویان، اساتید و کارکنان خارج از دانشکده سرلوحه کار دانشگاه تهران است، کلیه فعالیت ها بر اساس مفاد اطلاعیه رسمی دفتر مرکزی ملی آنتی کورن و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صورت ابلاغ ضوابط و مقررات جدید از سوی وزارت علوم، در اسرع وقت به اطلاع آنها خواهد رسید.

جزئیات حضور در مدرسه از 5 آوریل

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مصوبه آموزش تمام وقت شامل همه مدارس می شود در حالی که قبل از نوروز به جز 7 درصد مدارسی که به طور کامل غایب بودند، سایر مدارس دارای فرد – آموزش مستقیم یا تلفیقی بودند. .

محمدمهدی کاظمی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی تاج، آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس از 14 فروردین ماه آغاز می شود و در این راستا جلسات متعددی برگزار و زمینه ها و برنامه ریزی های لازم ایجاد شد. . برای حضور همه دانش آموزان در مدرسه ساخته شده است.”

وی افزود: البته از ابتدای سال تحصیلی 1400-1401 تقریباً 45 درصد مدارس به صورت حضوری برگزار شد و هنرستان ها به دلیل اهمیت توسعه صلاحیت های فنی، 100 درصد آموزش های شخصی داشتند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان و والدین آنها مشتاق یادگیری مستقیم هستند، گفت: میانگین نتیجه آموزش الکترونیکی در یک سال گذشته نشان داده است که با افت تحصیلی مواجه هستیم، بنابراین ما در تلاش هستیم تا دوره آموزشی را در اردیبهشت ماه متوقف کنیم. «برای جبران افت تحصیلی ناشی از دوران سلطنت.

کاظمی در خصوص جزئیات حضور و غیاب در مدارس گفت: بر اساس آخرین جلسه نظارت بر سلامت دانش آموزان در مدارس، رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تهویه کلاس ها در دستور کار مدارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در زمان بازگشایی مدارس به ستاد کل کشور گزارش می دهد. آموزش شخصی تا زمانی که ستاد ملی کرونا تصمیم به تغییر روند آموزشی بگیرد ادامه می یابد و ممکن است در صورت داشتن علائم یا بیماری زمینه ای دانش آموز با تایید پزشک مرخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید