خداحافظی منصوریان با نفت آبادان; ابو امیر رفت!


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878510

سرمربی فصل گذشته نفت آبادان با بیانیه ای از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان پس از پشت سر گذاشتن فصلی پرتلاطم با وجود مشکلات مالی فراوان، توانست تیم صنعت نفت را در رده دهم جدول حفظ کند. مربی ای که در چند روز اخیر برای تمدید قراردادش با باشگاه دیدار کرده است.
با این حال این مربی محبوب آبادانی امروز با صدور بیانیه هایی احساسی خطاب به مردم آبادانی از مردم آبادانی و هواداران نفت خداحافظی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
تبریک به هواداران و مردم خوب آبادان. شهری که از ابتدا می شناختم بالاخره روزی به من یاد خواهد داد. برای من مایه افتخار بود که زنده و در کنار مردم عزیزش در این شهر زندگی و کار کنم. طبیعتا این افتخار باید برای سایر مربیانی باشد که آنجا بوده اند و من را دنبال خواهند کرد. چون در آبادان جز عشق و مهمان نوازی و لبخند و شیرینی چیزی ندیدم.

مردم عزیز آبادان؛ باعث افتخار بود که یک سال با شما زندگی کنم و برای خوشبختی شما تلاش کنم. امروز وقتی این را می گویم خیلی ناراحت می شوم. میخوام باهات حرف بزنم عزیزم دلم به تو وصله و بگم که هیچوقت فراموشت نمیکنم.

بهترین ساعات عمرم را با شما گذراندم و در طول سال فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم. برای سربلندی و شادی شما از هیچ تلاشی دریغ نکردیم. دست تقدیر و بیماری آزار دهنده تاج باعث شد تا سه هفته اول در کنار شما عزیزان نباشم. سپس با تلاش بازیکنان و دعای شما هواداران مورد علاقه تیم را در فرم کامل به ارمغان آوردیم. بنابراین اگر داوری در طول فصل دقیق‌تر بود، با دو امتیاز بیشتر رتبه هفتم لیگ را کسب می‌کردیم. اگر قاضی به ما حق بدهد می توانیم حتی فکر کنیم و به رده ششم جدول برسیم.

مردم آبادان سال گذشته به دلیل مشکلات مالی به شدت نگران سقوط تیم بودند. اما من به همراه کادر فنی و تلاش بازیکنان تلاش کردم تا هفت هفته مانده به پایان مسابقات تیم را به نقطه ایده آل برسانم. البته در کنار همه اینها باید از مدیران عزیز صدا و سیما و مجموعه پالایشی کشور که به خوبی از ما حمایت کردند و همچنین از هوادارانی که با انرژی مثبت و دور از ورزشگاه همراه ما بودند تشکر کنم. اما من اغلب در طول فصل در کنار بازیکنان هستم، پدربزرگم از جمله کاپیتان مورد علاقه ام طالب ریکانی، حکیم نصاری، امید خالدی و حسن بیت سعید درد داشتند و من به دنبال راه حلی برای فصل آینده بودم. مديرعامل محترم در طول فصل هميشه به من مي گفتند شما انتخاب هواداران آباداني هستيد و شايد باشگاه شخص ديگري را انتخاب كند.

به همین دلیل خوشحالم که مقابل هواداران عزیز سرخپوشان هستم. در سالی که بدترین دوره مالی را پشت سر گذاشتیم، در 17 هفته اول درآمد مالی صفر درصد داشتیم. تقریباً 6 ماه بدون پول دوام آوردیم و فقط اتحاد و همدلی و عشق به آبادان همه کارها را با هم انجام داد.

اما امروز احساس می کنم با توجه به تفکرات حاکم بر باشگاه، تکرار شرایط قبلی بسیار سخت است. از هواداران صنعت نفت تشکر می کنم که این شانس را به من دادند تا انتخاب آنها باشم. این چیزی است که کارکنان باشگاه بارها به من گفته اند که شما انتخاب هواداران ما هستید. ممنون از همه کسانی که به من اعتماد کردند. با تشکر از اعضای هیئت مدیره باشگاه و مسئولین ارشد پالایش و پخش کشور که همراه ما بودند.

نمی خواهم حضور امروزم در آبادان شرایطی را رقم بزند که به صنعت نفت آسیب بزند. اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بزرگ تیم می دانستند که من و کادر فنی دغدغه اصلی ما، مشکلات مالی بازیکنان است. من برای بازیکنان تیمم کار کردم و هرگز به قراردادم و زمان پرداخت و میزان پرداخت آن توجه نکردم. سعی می کردم پدر یا برادر بزرگتر بازیکنانم باشم و با هم شرایط مالی سختی را پشت سر گذاشتیم.

خدا را شکر فکر می کنم کادر فنی و بازیکنان افتخار می کنند. دوست دارم در آبادان به کار ادامه دهم اما در جلسه ای که با هیئت مدیره داشتم دغدغه اصلی خود را بیان کردم.

دغدغه ای که برای من مالی نیست و فقط نگران بازیکنان و هواداران هستم. با توجه به اینکه در سخت ترین شرایط تیم را تحویل گرفتم، سعی کردم به قولم به هواداران، مردم و پیشکسوتان صنعت نفت که همگی مالکان اصلی این تیم هستند، عمل کنم. من با تمام وجود و صمیمیت کار کردم، اما همیشه ترس هایم را به بازیکنان بزرگ تیم و هیئت مدیره ام بیان می کردم. این را بدانید مشکلات مالی آخرین مورد برای من در صنعت نفت بود

حضور در آبادان تجربه بزرگی برای من در زندگی شخصی بود و به عنوان مربی چیزهای زیادی یاد گرفتم. زندگی با خان های لر و زندگی قبایل عرب را آموختم. به عشق عرب زبانان آبادان و خراسان شروع به فراگیری زبان عربی کردم لقبی که ابوامیر به من داده هرگز فراموش نمی کنم. در هر جای ایران که هستید ابو امیر برای شما ابو امیر است.

با تشکر فراوان از علی، آقای فیروزی دوست واقعی صنعت نفت آبادان و بهنام سراج عزیزم سرپرست تیم. جا دارد از کاپیتان طالب ریکانی، مردی با علاقه به فوتبال در آبادان و بسیاری از بازیکنان مورد علاقه صنعت نفت آبادان، کادر فنی عزیزم به ویژه کادر فنی مرتضی بچاری و کاظم فرهانی، دکتر رحمانی و دکتر تشکر کنم. تیم، ماساژورها و اعضای تیم تدارکات که در آن زمان همراه من بودند. .
برادر کوچکت: ابو امیر
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید