خداحافظ ستاره پرسپولیس؛ واکنش تند بازیکن جنجالی پس از جدایی از تیم یحیی

خداحافظ ستاره پرسپولیس؛  واکنش تند بازیکن جنجالی پس از جدایی از تیم یحیی

بوژیدار رادوشویچ پس از نزدیک به شش سال حضور در ایران و تیم پرسپولیس بالاخره تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفت. او که پیش از این واکنش تندی به اتفاقات مدیریتی دوران حضورش در فوتبال بالا نشان می داد و بابت مطالبات نزدیک به یک میلیون دلاری خود به فیفا شکایت کرده بود، حالا دقایقی پس از جذب احمد گوهری به عنوان دروازه بان توسط باشگاه، در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داد. به وقایع زمان خود که منجر به جدایی او شد.

دروازه بان کروات پرسپولیس با متن فارسی با هواداران این باشگاه صحبت کرد و از خداحافظی رسمی خود خبر داد.

به همه هواداران بزرگترین باشگاه ایران تبریک می گویم. هرگز فکر نمی کردم چنین پستی را در صفحه اینستاگرامم بگذارم، واقعاً کلمات گنجایش توصیف ناراحتی و ناراحتی من را ندارند. من پنج سال و نیم اینجا در ایران با شما زندگی کردم. اینجا برای مدت طولانی خانه من بوده است، نه فقط من، خانواده ام، همسرم و فرزندم. من به جایی رسیده ام که دیگر نمی دانم چه چیزی درست است و چه چیزی غلط، اصلا انسان نبودم و چیز زیادی نمی گویم، اما چیزی که می توانم بگویم این است که قطعا وقت خداحافظی با ایران و پرسپولیس است. . من از کسی نام نمی برم و کسی را به خاطر ترک باشگاه سرزنش نمی کنم، زیرا دیگر به او نیازی نیست. من یک حرفه ای بودم، در تمام مراحل زندگی و حرفه ام هستم و خواهم ماند. همه می دانیم که چه مشکلاتی مانع از پیشرفت و رسیدن به ایده آل باشگاه شد. آنها همچنین فریب کسانی را می خورند که روز به روز طرفدارانی دارند. خسته و غمگین با تمام وجودم خالی از حرف های تو هستم و واقعا نمی توانم با این موضوع کنار بیایم که چگونه در این مدت حاضر شده ام به تمام دروغ ها و بی صداقتی ها و وعده های پوچ گوش کنم و منتظر مشکلم باشم. حل شده. واقعا نمی دانم چه بگویم… پنج قهرمانی لیگ، چهار سوپرجام، جام حذفی و در نهایت دو فینال فراموش نشدنی در جام باشگاه های آسیا بهترین لحظات زندگی من بود. شیرین ترین خاطرات بهترین هواداران دنیا .. همیشه این خاطرات را در قلبم خواهم داشت و همیشه بخشی از هویت من خواهند بود.

بابت همه چیز از تک تک شما هواداران تشکر می کنم و از امروز به عنوان یک هوادار در کنار شما خواهم بود. متأسفانه دیگر نمی توانم به کسی اجازه بدهم با آبروی من و من و خانواده ام بازی کند. بنابراین از شما می خواهم که به تصمیمی که گرفتم احترام بگذارید و درک کنید، زیرا این تصمیم یک شبه گرفته نشد و نتیجه تمام صبر من در مقابل وعده های شما خالی است. همچنین از شما می خواهم که اجازه ندهید کسی با دروغ و عوام فریبی شما را فریب دهد. با همه عوام فریبی هر روز، نه فقط برای من، بلکه برای تک تک ما بازیکنان. آنها هرگز پرسپولیسی نبوده اند و نخواهند بود.

کسانی که منافع باشگاه را فدای هدف و منفعت باشگاه می کنند و شرایطی مثل من ایجاد می کنند.

باز هم از تک تک شما هواداران برای حمایت بی دریغتان تشکر می کنم و امیدوارم همه ما روزی پرسپولیس را در جایی که شایسته آن است ببینیم. یک پرسپولیس .. همیشه پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید