خدمات اتوبار و تاکسی پارک شهری کرمانشاه روز پنجشنبه غریبان


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814321

رئیس سازمان حمل و نقل مسافری کرمانشاه گفت؛

گلمرضا شهبازی گفت: سازمان حمل و نقل مسافری کرمانشاه با همکاری پلیس راهور در راستای رفاه حال شهروندان در روزهای پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخر سال اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به مردم انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: سازمان حمل و نقل مسافری کرمانشاه با همکاری پلیس راهور در راستای رفاه حال شهروندان خارج از کشور در روزهای پنجشنبه و پنجشنبه آخر سال اقدامات لازم را انجام داده است. ارائه خدمات به مردم . .

وی با بیان اینکه مسیرهای دارای بیشترین مسافر مشخص شده و در اولویت ارائه خدمات هستند، افزود: راهکارهای لازم برای استقرار تاکسی و وسایل نقلیه انبوه در محدوده های وسیع از جمله میدان آزادی، میدان غدیر، سه راه حافظیه و منتهی مسیرها برای میدان شهدا و انتهای منازل در نظر گرفته شده است.

شهبازی گفت: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه برای ارائه خدمات به شهروندان در آمادگی کامل رزمی قرار دارد و بر اساس نیاز مسافران خدمات رسانی و ظرفیت ناوگان افزایش می یابد.

با توجه به افزایش ترافیک در مسیر باغ فردوس، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه خواستار استفاده افراد غریبه از وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای پنجشنبه و پنجشنبه آخر سال شد.

شهبازی از نظارت جدی بازرسان بر ناوگان حمل و نقل عمومی سطح شهر خبر داد و گفت: لیست قیمت ها از قبل به رانندگان اعلام شده و به صورت برچسب درج شده است.

وی با تاکید بر ممنوعیت افزایش قیمت تاکسی و اتوبوسرانی افزود: مردم باید تمامی شکایات خود را از طریق سامانه 133 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با رانندگان متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید