خدمات استان یزد برای مصرف بهینه گاز کنترل می شود / ادامه جریان گاز در زمستان بستگی به مصرف مناسب دارد

زمان: 12:21
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776459

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: کارشناسان شرکت گاز در طرح پایش این اداره ، دستگاه های اجرایی را راهنمایی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر میدانشاهی ، مدیرعامل شرکت گاز استان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ، با تأکید بر مصرف بهینه در فصل سرما در استان یزد ، اظهار داشت: کارشناسان شرکت گاز یزد آماده ارائه هرگونه مشاوره و برنامه نظارتی هستند. برای کاهش مصرف گاز طبیعی

وی از طرح ملی بهبود و بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری ، طرح کاهش هزینه گاز مصرفی و برنامه نظارت بر دمای ساختمان دستگاههای اجرایی استان به عنوان برنامه هایی برای تحریک شرکت ملی گاز ایران. نهادینه سازی مصرف مناسب گاز طبیعی و تشویق مشتریان پرمصرف وی خاطرنشان کرد که توسط این شرکت تحت پیگرد و اعمال جدی قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: اقداماتی مانند نصب سیستم هوشمند کنترل موتورخانه و رسوب زدایی در موتورخانه ها ، استفاده از وسایل گازسوز استاندارد ، تنظیم دمای دیگهای بخار و آبگرمکن بین 50-60 درجه سانتیگراد ، پوشیدن لباس مناسب ، حفظ دمای راحت بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد و همچنین نصب پرده های ضخیم و شیشه دوجداره روی پنجره ها از جمله عناصری هستند که علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی ، تأثیر بسزایی در کاهش مصرف گاز و کاهش میزان گاز.

مدیر اجرایی شرکت گاز استان یک ساعت قبل از شروع کار وسایل گرمایشی را روشن می کند و یک ساعت قبل از پایان کار آنها را خاموش می کند ، وسایل گرمایشی را در روزهای تعطیل خاموش می کند (برای ساختمانهایی که سیستم گرمایش مرکزی ندارند ) ، انجام معاینه فنی ، تعمیر وسایل گرمایشی. بر ضرورت اقدامات دیگر برای افزایش کارایی وسایل گازسوز ، مانند نصب سیستم های هوشمند نظارت بر کمپینگ تأکید کرد.

میدانشاهی گفت: از همه شهروندان می خواهیم همکاری خود را برای استفاده بهینه از گاز طبیعی ادامه دهند و به شرکت گاز کمک کنند تا از تأمین گاز بهتر در نقاط مختلف استان اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید