خدمات دندانپزشکی رایگان در مناطق فقیرنشین استان قزوین ارائه می شود


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888284

ابوذر محمدی با اشاره به خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق فقیرنشین استان گفت: گروه های جهادی شامل 450 جهادگر در اردوگاه احدحمیت فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ اردوی جهادی دندانپزشکی دانش آموزان بسیجی استان قزوین با حضور جمعی از گروه های جهادی در مناطق فقیرنشین استان برگزار شد.

ابوذر محمدی در حاشیه این اردو گفت: گروه های جهادی شامل 450 جهادگر در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی در قالب اردوی احد همیت در مناطق آسیب پذیر مشغول خدمت هستند.

وی افزود: بسیج دانشجویی و دانشگاه های استان قزوین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه دندانپزشکی مسئولیت برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی را بر عهده دارند و با توجه به نیاز جامعه در حوزه دندانپزشکی و هزینه بسیار بالا. در مرمت، تلاش شد تا خدمات مناسب در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: صفر تا صد خدمات دندانپزشکی در اردوها به صورت رایگان ارائه می شود و در نظر داریم این خدمات را گسترش دهیم.

میلاد المالی در ادامه با اذعان به اینکه جامعه هدف ما بیشتر کودکان بهزیستی است، اظهار داشت: 20 دانشجو و فارغ التحصیل دندانپزشکی در اردوی جهاددانشجویی بسیج دانشجویی دندانپزشکی حضور یافتند و به دختران و پسران خدمات ارائه کردند.

مسئول بسیج جهادی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان با اشاره به رده های سنی جامعه هدف یادآور شد: خدمات به رده سنی 6 تا 18 سال ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید