خدمت به مردم مازندران افتخار بزرگی است

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783388

احمد واحدی در بدو ورود به مازندران در فرودگاه شهدای ساری گفت: خدمت به مردم غیور، شهیدپرور و قهرمان مازندران افتخار بزرگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، احمد واحدی وزیر کشور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه بیست و چهارمین استاندار مازندران از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری وارد استان شد.

احمد وحیدی در بدو ورود به فرودگاه شهدای ساری هدف از سفر به مازندران را تجلیل از خدمات استاندار قبلی و معرفی حسینی پور به عنوان استاندار جدید عنوان کرد و استاندار جدید را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش های جدیدی که در استان انجام می شود بتوانیم به تعهدات خود در قبال جان باختگان استان عمل کنیم.

وی خدمت به مردم غیور، شهیدپرور و قهرمان مازندران را افتخار دانست.

وزیر کشور از فرودگاه ساری به گلزار شهدای ساری رفت و با آرمان های والای 10 هزار و 400 شهید استان تجدید میثاق کرد و سپس با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

در جلسه هیئت دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، سید محمود حسینی پور در دولت سیزدهم به عنوان استاندار مازندران معرفی شد.

حسینی پور متولد 1347 و اهل بلده شهرستان نور است. وی دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی و فوق لیسانس حقوق عمومی در مسئولیت های مختلف کشوری به عنوان سرپرست دادسرای ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس شورای اداری کشور است. برای تخلفات و دبیر شورای هماهنگی.

قرار است ساعتی دیگر سید محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا معرفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید