خدمت به گروه های جهادی مردمی؛ وقتی خدمت خالصانه در نوروز دلپذیر است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817810

گروه های جهاد امروز هم مثل همیشه در ایام نوروز به مردم خدمت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، امروز در شرایطی قرار داریم که یک مهمان ناخوانده در کشور همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است و هر برنامه ای معطوف به مبارزه با ویروسی به نام تاج است.

ابتلا به این ویروس شرایط خاصی را در کشور ایجاد کرده است و باید در همه جا مشکلات بهداشتی مردم را رعایت کرد تا متخلفان مجازات شوند.

ویروس کرونا مردم را در شرایط سختی قرار داده و استفاده از محصولات بهداشتی در سراسر جامعه گسترش یافته است.

این روزها خدمات رسانی به مردم جنبه دیگری پیدا کرده است و این بار تولید مواد بهداشتی، ماسک، ضدعفونی معابر و مواردی از این دست برای مردم ضروری است و همه تلاش می کنند تا از آسیب های این ویروس بکاهند.

گروه های جهادی مثل همیشه از ابتدا در کنار مردم بوده اند و این بار مردم را فراموش نکرده اند و از ابتدای مبارزه با این ویروس تا نابودی آن در کنار مردم بوده اند.

از ضدعفونی جاده ها تا غربالگری، بسته بودن ورودی های استانی و شهرستانی تا تولید ماسک، گروه های جهادی همیشه حضور دارند و خواهان ریشه کنی هر چه سریعتر این ویروس هستند.

اقبالی یکی از اعضای گروه های جهادی در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با شیوع ویروس کرونا در هر حوزه ای که نیاز باشد وارد شده ایم و در کنترل این ویروس در کنار مردم هستیم.

وی گفت: گندزدایی معابر، شرکت در غربالگری، تهیه ماسک و لوازم بهداشتی برای مردم از جمله کارهایی است که گروه های جهادی به صورت مستمر انجام می دهند.

اقبالی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در ارائه خدمات در گروه های جهادی مردم است و برای رفع هر مشکلی همواره در کنار مردم هستیم.

بله، صحنه های خدماتی زیبایی را همینطور می توان دید و بین آن ها همه به تنهایی به میدان خدمات می آیند، از زن و شوهری که خرج عروسی خود را صرف ساختن ماسک کرده اند تا بانویی که با تمام وجود ماسک درست می کند.

به این ترتیب اتحاد و همدلی باعث شکست هر بحرانی حتی این ویروس شوم می شود و باعث می شود با هم بر مشکل فائق آمده و با کمترین امکانات به بهترین نتیجه برسیم.


995a9c91 11eb 4f08 9f22 c117b03ff116 خبر خاکستری


f8fb63a7 3170 41c8 a3a6 361da6eac4d5 خبر خاکستری


560148c1 fa48 4304 93b9 f38469ba8418 خبر خاکستری

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید