خدمت دهه فجر با ویزیت رایگان بیش از 300 بیمار در سیستان و بلوچستان


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808387

جانشین سازمان نظام پزشکی سلمان بسیج سپاه گفت: در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب بیش از 300 بیمار در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند و داروهای رایگان دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کمیلی در گفت و گو با عصر هامون به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: جامعه پزشکی شهرستان های استان با همکاری مراکز بهداشتی درمانی به ویزیت رایگان بیماران نیازمند پرداختند. .

ادامه داد: تعداد 210 بیمار با همکاری شبکه بهداشت و درمان، سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی توسط متخصصین داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، قلب، جراحان عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی، اورولوژیست، زنان و زایمان، ارتوپد، جراحان مغز و اعصاب و اپتولیس جراحان

این مسئول در اقدامی دیگر به ویزیت رایگان 75 بیمار به مرکز جامع سلامت نوک آباد، 65 بیمار در حاشیه زابل و 18 بیمار به مرکز بهداشت روستای طوتی هامون اشاره کرد و گفت: ویزیت و توزیع رایگان. دارو یکی دیگر از اقدامات دهه فجر است.

وی افزود: تعدادی از بیماران روستای همک و از توابع زهک علاوه بر عیادت از بیماران مسن از خدمات رایگان پزشکان برای کنترل فشار و قند خون نیز بهره مند شدند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان گفت: توزیع بیش از 250 ماسک رایگان بین بیماران برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا از دیگر برنامه های در دست اجرا در دهه فجر است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید