خدمت موکب شهدای فرجه به زائران اربعین در قصرشیرین


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897378

یکی از مسئولان پلیس عقیدتی سیاسی سرپلذهاب اعلام کرد؛

حجت الاسلام صدیق کماسی با اشاره به خدمات رسانی موکب شهدای فرج در قصرشیرین گفت: این موکب خدمت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام صدیق کماسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به خدمت رسانی به موکب شهدای فرجه در قصرشیرین اظهار داشت: این موکب فعالیت های چشمگیری داشت که هم جایگاه اجتماعی ناجا را بالا برد و هم خدمت رسانی به حضرت ابا را نشان داد. عبدالله الحسین (ع).

مسئول عقیدتی سیاسی و انتظامی سرپل ذهاب مستقر در موکب قصرشیرین افزود: زائران حاضر در این موکب خدمات مختلفی از جمله توزیع چای، شربت، صبحانه، غذا و همچنین تامین مکان استراحت برای زائران ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این موکب همه به عشق امام حسین (ع) و ولایت تلاش می کنند و هرکسی در توان دارد انجام می دهد.

حجت الاسلام کماسی گفت: مراسم پیاده روی اربعین یکی از شعائر الهی است بنابراین باید تلاش کنیم این امر روز به روز گسترش یابد.

وی گفت: انشاالله روزی می رسد که 20 تا 30 میلیون زائر از ایران اسلامی در ایام اربعین به کربلای معلی و نجف اشرف مشرف شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی و انتظامی سرپلذهاب افزود: بدون شک این مسیر منجر به ظهور می شود و امیدوارم از پیشگامان ظهور آقا امام زمان (عج) باشیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بر اساس کار فرهنگی و وظیفه ذاتی خود، علاوه بر برقراری نظم و امنیت، اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی به زائران اربعین را در مقاطع مختلف در دستور کار دارد. ابعاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید