خدمت 2000 جهادگر بسیجی در چابهار / هزینه 30 میلیارد تومانی برای محرومیت زدایی در بندر اقیانوس


ساعت: 15:53
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887622

مسئول بسیج سازندگی ارتش شهرستان چابهار اعلام کرد؛

پژوهشگر امید گفت: سیج سازندگی شهرستان چابهار از سال گذشته تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در حوزه های مختلف دارویی، ساختمانی، کمکی و … برای محرومان هزینه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید هارش مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهون؛ وی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تعمیم کمک به مردم آسیب دیده از ویروس کرونا در زمان شیوع گسترده این بیماری هولناک، سپاه چابهار نزدیک به 19 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 9 میلیارد تومان بسیج کرده است. در میان نیازمندان و مجروحان، چشم انداز این بیماری را آماده کرده و گسترش داده است.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت های ورزشی در شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: احداث چمن مصنوعی برای نیازمندان یکی دیگر از برنامه های محرومیت زدایی سپاه در حوزه ورزش این منطقه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه چابهار با بیان اینکه آب دغدغه اصلی مستضعفان این منطقه است، یادآور شد: توزیع آب به نقاط دورافتاده با تانکر، ساخت سکو و مخزن 10 هزار لیتری آب، تجهیزات و نصب آب شیرین کن و همچنین آغاز پروژه خط لوله به روستاهای فقیرنشین یکی از اقداماتی است که برای رفع محرومیت در حوزه دسترسی به آب شرب انجام شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های درمانی شهرستان چابهار قادر به درمان برخی از بیماری های خاص نیست، تصریح کرد: بیماران محرومی که سال هاست به دلیل کمبود منابع مالی با برخی بیماری ها در این شهرستان دست و پنجه نرم می کنند، با کمک بیمارستان های بسیج سادنگاد در سایر بیمارستان ها استان ها برای درمان منتقل می شوند.

این پژوهش با اشاره به اینکه توجه به سوادآموزی و آموزش افراد محروم از دیگر دغدغه های سپاه در حوزه محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: بیش از 14 میلیارد تومان برای تهیه و توزیع لوازم التحریر مدارس و بازسازی و بازسازی هزینه شده است. ساخت مدارس توسط بسیج سازندگی.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال تاکید فراوان داشته اند، گفت: بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار با تشکیل 45 صندوق قرض الحسنه برای 60 کارآفرین و توسعه مشاغل خانگی است. تسهیلاتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان.

پزشکی با اشاره به فعالیت گسترده گروه های جهادی در منطقه خاطرنشان کرد: بیش از 2000 جهادگر در قالب 17 گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان چابهار در راستای محرومیت زدایی تلاش زیادی کرده اند.

تویی بابیان اینکه توجه و دستگیری محرومان از اولویت های اصلی سپاه است، تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان چابهار از سال گذشته بیش از 30 میلیارد تومان برای محرومان در زمینه های مختلف پزشکی، عمرانی هزینه کرده است. ، کمک و غیره خوب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید