خرابکاری سفارت اسپانیا در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان / درخواست ویزای بوکسورهای ایران رد شد


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909329

هشت روز مانده به آغاز مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، سفارت اسپانیا درخواست روادید تیم ملی کشورمان را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، در حالی که مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان 2022 از 24 نوامبر تا 5 دسامبر به میزبانی اسپانیا و در آلیکانته برگزار می شود، امروز (دوشنبه – 23 آبان) اعضای تیم ملی کشورمان پذیرفته نشدند. به دلیل دخالت سفارت اسپانیا در این مسابقه شرکت کند.

حسین توری رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به این موضوع گفت: مدت هاست با توجه به دعوت نامه قهرمانی جوانان جهان اقدامات لازم را برای صدور روادید انجام داده ایم اما متاسفانه امروز مجبور به وقفه هستیم. سفارت اسپانیا، درخواست ویزا برای تمامی اعضای تیم جوانان و کادر فنی رد شد. این در حالی است که در زمان مقرر تمامی اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده بودیم و حتی رزرو هتل و تامین منابع ریالی و ارزی را نیز انجام داده بودیم.

وی افزود: به دلیل تاخیر در صدور روادید از وزارت امور خارجه نیز این موضوع را پیگیری کرده ایم اما امروز بدون دلیل درخواست روادید اعضای تیم کشورمان برای حضور در مسابقات رد شد.

توری تاکید کرد: این موضوع را به صورت مکتوب با فدراسیون جهانی بوکس در میان گذاشتیم و همچنین میزان اعتراض خود را به سفارت اسپانیا اعلام کردیم. در زمان باقی مانده مجددا برای ویزا اقدام خواهیم کرد و امیدوارم این بار ویزا برای شهروندان کشورمان صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید