خروج اشخاص از مرز منوط به ثبت نام اینترنتی می باشد


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897209

سردار مهری گفت: کلیه مشمولان اعم از دانشجویان، کارشناسی، دانشجویان و مشمولان خدمت در دستگاه های دولتی می توانند از طریق اینترنت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: پلیس برنامه های خود را قبل از ماه محرم در اجرای طرح ویژه اربعین حسینی آماده کرد و در این راستا سازمان وظیفه عمومی به استان های خورستان، ایلام، ابلاغ کرد. کردستان، کرمانشاه و آذربایجان که برنامه ریزی مناسبی برای شما دارند کارت زائر دارند.

وی افزود: امسال تمامی مشمولان اعم از دانشجویان، کارشناسی، دانشجویان و مشمولان خدمت در دستگاه های دولتی مشمول خدمت مقدس سربازی از طریق اینترنت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کردند که اقدام بسیار خوبی بود. نسبت به سال های گذشته که باعث تماس آزمودنی ها با فرماندهی نیروی انتظامی شده بود، کاهش یابد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کشور ادامه داد: مشکل بعدی بعد از ثبت نام اینترنتی عدم دریافت ضمانت نامه است و افرادی که در طول سال می خواهند از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه گذاشته و به حساب کاربری بازگردانده می شود. اما امسال حرکت زائران رایگان و بدون وثیقه است و تاکنون عده زیادی توانسته اند به زیارتگاه مشرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید