خرید اتوبوس های دست دوم خارجی توصیه نمی شود


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877313

رئیس کمیسیون ساخت و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خرید اتوبوس های فرسوده خارجی را مناسب نمی دانیم و این موضوع در شورای شهر تهران تصویب نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جعفر تشکری هاشمی در بازدید از یکی از شرکت های خودروسازی با اشاره به عرضه انواع محصولات خودرو به ویژه اتوبوس و مینی بوس مورد نیاز پایتخت افزود: در تامین ناوگان لازم برای حمل و نقل عمومی در کنار مدیریت شهری هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و جایگزینی موتورسیکلت های برقی مورد تاکید شورای ششم قرار گرفت، با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه تولید موتورسیکلت برقی، ادامه داد: موتورسیکلت های برقی به تهران و شورای شهر نیاز دارند این موضوع باعث می شود منجر به تحقق ورود موتورسیکلت های برقی به پایتخت شود.

تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت و ضرورت رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، گفت: اگرچه تامین نقدینگی برای خرید اتوبوس در کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است، اما همکاری با شرکت های خودروسازی می تواند استفاده مالی متفاوتی داشته باشد. مدل ها. ” در نظر گرفته شده.

وی با بیان اینکه اتوبوس های فرسوده برای رفع کمبودهای حمل و نقل در تهران مورد استفاده مسئولان شهری قرار می گیرد، ادامه داد: ثانیاً خارجی ها را مناسب نمی دانیم.

رئیس کمیسیون ساخت و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تمرکز ما در شورای ششم بر استفاده از ظرفیت داخلی است، خاطرنشان کرد: اتوبوس های خارجی دست دوم ظلم بزرگی به سازندگان داخلی است.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید