خرید جدید پرسپولیس: نمی خواهم این فرصت بزرگ را از دست بدهم

خرید جدید پرسپولیس: نمی خواهم این فرصت بزرگ را از دست بدهم

محمدمهدی احمدی درباره پیوستن به پرسپولیس گفت: از کودکی پرسپولیسی بودم و آرزو داشتم روزی برای این تیم بازی کنم. وقتی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را دریافت کردم، بی نهایت خوشحال شدم و حس فوق العاده ای داشتم. خوشحالم که به بزرگترین تیم آسیا اضافه شدم و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم داشته باشم.
او گفت: نمی خواهم این فرصت بزرگ را به راحتی از دست بدهم. می دانم که آمدن به یک تیم بزرگ در این سن ممکن است چالش های خاص خودش را داشته باشد، اما برای رسیدن به اهدافی که در ذهن دارم باید سخت تلاش کنم. بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است و امیدوارم بتوانم اعتماد کادر فنی و باشگاه را جلب کنم.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا پست اصلی او دفاع چپ است، گفت: فوتبال را از هافبک یا وینگر شروع کردم اما در پست دفاع چپ هم بازی کردم. مثلاً در قهرمانی پارسال که با پرسپولیس بازی می کردیم، من در جناح چپ بودم و پاس گل هم می دادم. در تیم المپیک هم در این پست بازی کردم. من می توانم در هر دو پست بازی کنم و در پرسپولیس هم یحیی گل محمدی در جایگاه من تصمیم می گیرد. قطعا در جایی بازی می کنم که کادر فنی خوب بداند و مشکلی از این بابت ندارم.

مدافع – هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: اهداف بزرگی در پرسپولیس دارم و اولین هدفم قهرمانی با این تیم در لیگ برتر است. دوست دارم این اتفاق مهم را تجربه کنم و آنقدر خوب به کارم ادامه دهم که شانس لژیونر شدن را داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید